Author |
Topic  |
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2006/11/12 : 21:46:56
|
En kanna the är inte dumt... |
Mitt system
Mera SVAVEL till folket! Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? |
 |
|
B-200
fd. asimov66

4687 Posts |
Posted - 2006/11/12 : 22:03:58
|
själv blir det alvedon och vatten...åkt på influensa och har absolut ej tid att vara hemma...eller råd... |
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel |
 |
|
Klingan
Nerikes Audiofiler

890 Posts |
Posted - 2006/11/12 : 22:08:31
|
Som sagt "byakungen", värdelöst vetande. Skämt och sido det finns en anledning varför.
|
 |
|
byakugan
Member

707 Posts |
Posted - 2006/11/12 : 23:00:18
|
för att jag inte ska vara för seriös blir det nu... |
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiarimitt system |
 |
|
byakugan
Member

707 Posts |
Posted - 2006/11/12 : 23:00:53
|
Kapitel: 3 Sida: 10-15 Problemlösning på hög nivå börjas detta kapitel med. En hade problem med att bestämma sig om när man skulle gå ut och ta sig ett par glas. Det var det. Sömn, frukost och lunch är det första många tänker på. 1 efter sova behöver man frukost 2 efter lunch behöver man sova 3 den onda cirkeln tar aldrig slut. Och tanken på denna eviga evighetens cirkeln gör nog dom flesta galnare än dom redan är. en annan har nergraderat sitt system och en tredje lyssnar på ”behaglig mp3”(???) viket ju bevisar min tes om galenskap. tre hela inlägg om OffTopic har inte nått medlemmarnas ögon, samtidigt som det förloras hej vilt med pengar på trisslotter. Kaffet har då inte sinat såsom de osinnessjuka verkar göra för var minut som går. Än så har dock inte galenskapen blivit värre, men det kommer nog medlemmarna att ändra på, så sant som Frihetsgudinnan är en present. Andra presenter skapas, Tacos, Corona Öl och Tequila, det konstigaste man inte ska ge till gravida fruar. Serier om samhällskritik tas upp, medan andra dricker gudadrycker och andra söker på dom baklänges. Vilka ger totalt 338 träffar på två motorer och totalt 52 träffar på alla sökmotorer, nej, min matte fungerar perfekt. Det var samma matte som jag lärde mig i lågstadiet, (startmenyn-kör: calc). Två stycken har en tävling i hur mycket man kan göra samtidigt, en av dom dricker saft, äter riskakor, pratar i telefon och surfar nätet lite. Den andra ser på tv, surfar, dricker kaffe och försöker dra ut ett irriterande näshår. Sen fuskade han och använde en nästrimmer. Doping på hög grad där. Att hålla på så i en tävling är fel. Så blir man förvånad av motion, det är då inga som orkar det av alla galna människor av hifisläktet, en del får sig en runda av 2 mil om året. Annan diskussion som är het är nog den om navelludd. Några är blåa, andras gråa och så är det en som producerar ludd av färgen orange. Och så är det en som kontrar med en blågrå ton. Och så ansluter sig en ny till dom vilda diskussionerna om ett trådbaserat nätverk är bättre än ett trådlöst, och diverse andra galna idéer. Galenskapen har nu höjt sig till nästa nivå, palindrom skapas, öl hävs, klådor kan inte stoppas på grund av alldeles för liten vetande om nyttigt vetande i hjärnan, man kan säga att galenskapen har höjt sig till den nivån som Adam hade när han frågade Gud efter sällskap åt honom i Eden. Olika raggningstips på IKEA kommer fram. ”vilket gardintyg ska jag välja?” ”kan man mangla 5 mattor av märket Ruben samtidigt?” efter det så frågas det varför man ska dricka för mycket Whiskey, frågan är, kan man det? Allt slutar med att fler inställer sig vid skrivbordet klockan 7 på morgonen. Men innan det så kräks en på sin tvätt, en annan på grund av en tårta med för mycket grädde på. Några andra prioriterar bort kvinnorna. Kopplingar på fordon justeras och till slut sorteras olika sorters källare på rätt plats. Kommentarer så här långt. Detta verkar bli värre än Yrrol Inga namn nämda på grund av statlig säkerhet Fler galningar föds runt hörnet Fortsättning följer med sid 16-20 (se sid 118 för tidigare kapitel) |
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiarimitt system |
Edited by - byakugan on 2006/11/12 23:01:39 |
 |
|
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2006/11/12 : 23:17:50
|
Du är galen FF men det har du betalt för...  |
Mitt system
Mera SVAVEL till folket! Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? |
 |
|
Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts |
Posted - 2006/11/13 : 14:38:43
|
MORRRR nu har min värmepump gått sönder för tredje gången 
O så är det ett skitfel som att avfrostningskabeln inte startar som den ska  Hur svårt kan det vara o få till den funktionen... Som tur är har jag fortfarande garanti kvar.
|
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker |
 |
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts |
Posted - 2006/11/13 : 16:54:34
|
Dags att stänga av datamaskinen och å gå hem för dagen...
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
 |
|
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2006/11/13 : 17:24:47
|
Jag har kommit hem och slagit på han så det blev en löss tangent... 
Undrar om den kommer att polis anmäla mig för våld mot puckad tingest???? |
Mitt system
 |
|
byakugan
Member

707 Posts |
Posted - 2006/11/13 : 20:01:48
|
Skapar arkiv Mina dokument.rar |
 |
|
ohmega
Member

4651 Posts |
Posted - 2006/11/13 : 21:04:47
|
Min arbetsdag slutade för 5 timmar och 19 minuter sedan. |
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor |
 |
|
jerico
Member

1304 Posts |
|
Jörgen_G

8011 Posts |
Posted - 2006/11/14 : 21:47:17
|
Honom skulle jag inte velat ha träffat...
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
 |
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8781 Posts |
Posted - 2006/11/14 : 23:36:59
|
Var och snabbhandlade lite innan stängning vid kl 23. Brist på bl a hushållspapper, kaffefilter och mjölk utlöste detta. |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
 |
|
traveller
Member

132 Posts |
Posted - 2006/11/15 : 00:38:54
|
Sitter och lyssnar på Calexico men ska nog ta och spela lite tv-spel i stället. Skulle även behöva städa men det får bli i morgon. |
» Min anläggning |
 |
|
jerico
Member

1304 Posts |
Posted - 2006/11/15 : 18:24:01
|
Jag hatar MSN.... Jag kan inte skicka eller ta emot medelande....
Är det flera som har det bekymret??? |
Mitt system
Edited by - jerico on 2006/11/15 19:13:06 |
 |
|
byakugan
Member

707 Posts |
Posted - 2006/11/15 : 19:37:56
|
jobbar.. men snart dax för kaffe... fimpade just MSN... endast en dålig chatfunktion som verkar ha sitt eget liv idag. tacka vetja telefon. |
 |
|
B-200
fd. asimov66

4687 Posts |
Posted - 2006/11/16 : 14:04:28
|
fan jag sitter i skiten. Var sjuk en dag och fick notan för det idag, en rapport måste göras oavsett jag vill det eller ej. Vilket leder att jag måste skjuta uppresten av mitt nuvarande jobb som jag efter lämnat in rapporten måste jobba dubbelt i ett par veckor för att komma ikapp...
******** hur fan skall detta lyckas? |
 |
|
CarlssonH
Skämtsam

1265 Posts |
Posted - 2006/11/16 : 22:45:18
|
Horoskop måste väl platsa under Värdelöst Vetande eftersom det inte är någon riktig vetenskap?
Läs själva och bilda en uppfattning
Vattumannen (21/1-18/2) Du är uppfinningsrik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mycket och ofta. Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad. Alla tycker att du är ett jävla svin.
Fiskarna (19/2-20/3) Du är en pionjär och tycker att de flesta människor är skithuvud. Du är snabb att ge igen, otålig och full av goda råd. Det enda du gör är folk du möter förbannade. Du är snarstucken.
Väduren (21/3-20/4) Du har livlig fantasi och tror ofta du är förföljd av Säpo eller PRO. Du har lite inflytande på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har. Du saknar självförtroende och du är en allmän nolla.
Oxen (21/4-21/5) Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker att du är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.
Tvillingarna (22/5-21/6) Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell. Du tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande till vad du ger. Det innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för incest.
Kräftan (22/6-22/7) Du är sympatisk och förstående när det gäller andras problem, vilket gör dig till en lättlurad sate. Du skjuter alltid upp saker. Det är därför du alltid kommer att gå på A-kassa och tära på samhället. Alla som sitter i fängelse är kräftor.
Lejonet (23/7-23/8) Du ser dig själv som en född ledare. Andra ser dig som en idiot. De flesta lejon är bråkmakare. Du är fåfäng och tål inte kritik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är tjuvaktiga slynor och får ut mer av onani än sex.
Jungfrun (24/8-22/9) Du är den logiska typen och hatar oordning. Din pedantiska attityd gör dina vänner och arbetskamrater fysiskt sjuka. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du har sex. Jungfrur blir bara bussförare och hallickar.
Vågen (23/9-23/10) Du är den artistiska typen och har svårt att hantera verkligheten. Är du man är du högst sannolikt bög. Dina chanser till anställning och bra lön är lika med noll. De flesta kvinnliga vågar är prostituerade. Alla vågar dör av könssjukdomar.
Skorpionen (24/10-22/11) Du är värst av dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.
Skytten (23/11-21/12) Du är optimistisk och entusiastisk. Du har en vårdslös tendens att blint lita till turen eftersom du är fullkomligt talanglös. Majoriteten av skyttar är fyllon. Du är en värdelös skit.
Stenbocken (22/12-20/1) Du är konservativ och rädd för att ta risker. Du är kort sagt en feg fjolla. Ingen stenbock har någonsin betytt något. Du borde ta livet av dig.
Någon som känner igen sig??? Måste bara tala om att jag saxat detta ur ett mail jag fick igår
 |
A balanced diet is a cookie in each hand. |
 |
|
ohmega
Member

4651 Posts |
Posted - 2006/11/16 : 23:12:34
|
CarlssonH: Hehehehe |
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor |
 |
|
ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts |
|
levande
200.000-klubben

2054 Posts |
|
Jörgen_G

8011 Posts |
Posted - 2006/11/17 : 08:08:12
|
Ah - en ny inspirerande arbetsdag!
/Jörgen G |
 |
|
EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts |
Posted - 2006/11/17 : 13:10:16
|
Kom just tillbaka till jobbet från lunchen och lyckades låsa in bilnycklarna i bilen, så nu måste jag direkt ta bussen hem för att hämta en extranyckel, sedan på nästa buss hit direkt för direkt sluta tidigare så att jag hinner hem så att frun hinner till jobbet kl 4 
Klantskalle!         |
/Jonas
|
 |
|
B-200
fd. asimov66

4687 Posts |
Posted - 2006/11/17 : 13:20:42
|
hilti borrmaskin kommer klockan 14 med stålborr, nu jävlar skall vinylhyllan upp, och granndispyter redas ut ;-) |
 |
|
Topic  |
|