HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

Klingan
Nerikes Audiofiler

890 Posts

Posted - 2006/10/12 :  16:11:52  Show Profile Send Klingan a Private Message  Reply

Ville bara se om jag får en stjärna till.
Go to Top of Page

Marcus7601
Member

536 Posts

Posted - 2006/10/12 :  16:13:52  Show Profile  Visit Marcus7601's Homepage Send Marcus7601 a Private Message  Reply
Wohooo.. 3 stjärnor! Average Member. Det låter det! Nu är jag nog fast i diy-träsket.

"Learning by doing"
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/10/12 :  21:00:27  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Vart går tele nr: 031 170920?

Jag har svaret!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2006/10/12 :  21:11:34  Show Profile Send Terminator a Private Message  Reply
Ska på intervju #2 för ett jobb i Tokholm imorgon, är sjukt sugen på jobbet och vill flytta dit!
Go to Top of Page

Klingan
Nerikes Audiofiler

890 Posts

Posted - 2006/10/12 :  21:29:49  Show Profile Send Klingan a Private Message  Reply

Vad kul Terminator, du har gått vidare. Hoppas att allt går väl. Var väl förbered och läs på lite om företaget och sen det viktigaste - var dig själv. Har funkat för mig.

Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/10/13 :  02:16:06  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Nu är vi 4 st som är inloggade

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

dwain
Member

1240 Posts

Posted - 2006/10/14 :  00:00:16  Show Profile Send dwain a Private Message  Reply
har precis suttit i 3 timmar å bara lyssnat på musik i sträck utan att avbryta en enda låt lyssnat igenom alla låtar te punkt å pricka jag satt mot slutet å bara halvsov i mörkret å njöt. Snacka om laddning av batterierna å detta genom en halvsunkig yamaha reciver å en bose baslåda som sedan går vidare till min xtz 70 sattar. undrar hur mkt njutningsfaktorn kommer höjas när jag får mina luna audiophil å kan köra det tillsammans med amplifixen
Go to Top of Page

ulfsan
Member

921 Posts

Posted - 2006/10/14 :  00:09:14  Show Profile Send ulfsan a Private Message  Reply
quote:
Nu är vi 4 st som är inloggade
Var ser man detta?

Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal
JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III
Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor
Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem
Go to Top of Page

short_cuts
Member

560 Posts

Posted - 2006/10/14 :  00:15:56  Show Profile Send short_cuts a Private Message  Reply
Satan i gatan va högt jag spelade innan o så bra det lät
(tycker kanske inte grannarna iofs)

People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable.
P. J. O'Rourke
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8780 Posts

Posted - 2006/10/14 :  01:25:41  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
quote:
Var ser man detta?

Bara de som är admin, moderator eller klubbmästare som kan se det.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4162 Posts

Posted - 2006/10/14 :  08:18:53  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Årets första brasa tändes i kakelugnen kl7.15 Underbart...
Go to Top of Page

ulfsan
Member

921 Posts

Posted - 2006/10/14 :  22:29:02  Show Profile Send ulfsan a Private Message  Reply
Tack för beskedet, ztenlund!

Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal
JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III
Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor
Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2006/10/15 :  10:29:52  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
I torsdax så körde jag min borrmaskin med en bit i, i full fart rakt ned i tummnageln.... Jag hängde min tyngd över maskinen för att pressa en trilskandes skruv ned i spånplattan, när maskinen hoppade ur spåret i skruven och rakt ned i tummnageln. "AJAJAJ!!" och diverse ord som inte lämpar sig i detta forum ekade mellan väggarna här inne. Det gick rakt igenom, och trycte en skärva av nageln in i köttet snett in under. I fredags fick jag gå hem från jobbet för att hela armen dunkade av smärta. Igår gick jag till herr doktor och fick omedelbart antibiotika mot infektionen.

Så vad kan man lära sid av detta!? Kör inte borrmaskiner i full fart genom era naglar!!! Det kan göra ont!
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19764 Posts

Posted - 2006/10/15 :  10:37:49  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
quote:
quote:
Var ser man detta?

Bara de som är admin, moderator eller klubbmästare som kan se det.

Mycket kan man se. Just nu t.ex:

Members Online: Bardis | raceman | Figge | EAR | mawi | plind | Musse80 | whiskyman | Mirage | Manga X | mjon | ninja | Falkis84 | gilgo | Audionet | Sundström | McGyver | Tobbe_L | Digger | dB | ArtSound | breza | Fuling | Draken | Bubbel | masund | ztenlund | J. Consul | kaffekoppen | Jonne | Jamo | Circlomanen | Jon MW | niklasmagnus | antune | Bernt Jansson | asimov66 | Ronnie_Ericsson | guldfisk | Pjotre | trango | fenwick | UnBeliever

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2006/10/15 :  18:24:48  Show Profile Send ryst a Private Message  Reply
planterade ett körbärsträd idag, jävlar vad ont i ryggen jag nu

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2006/10/15 :  18:58:06  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Ryst; tunga körsbär ??

//W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2006/10/16 :  08:44:22  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Röjde sly på landet i helgen - nu har jag träningsvärk i amarna.

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2006/10/16 :  10:17:06  Show Profile Send ryst a Private Message  Reply
Creative Audio: jepp, tror att någon har användt tungt vatten för att få det att växa.

Jörgen_G

8011 Posts

Posted - 2006/10/16 :  11:14:34  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Ryst: Har trädet körsbär redan när det sätts?

/Jörgen G

Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2006/10/16 :  12:48:10  Show Profile Send ryst a Private Message  Reply
Nix, inga körsbär på det ännu. Bara 3år gammalt.

Fredrik
Member

248 Posts

Posted - 2006/10/16 :  20:37:02  Show Profile Send Fredrik a Private Message  Reply
Ska gå ner i källaren o pumpa däcken på min cykel, så jag kan cykla till jobbet i morrn.

!JBL
Go to Top of Page

Jörgen_G

8011 Posts

Posted - 2006/10/16 :  21:33:06  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Redan fixat!

nati, natti!
/Jörgen G

Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/10/16 :  22:04:39  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Ja..det är "tajm" att slafa nu..

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Ampalang
fd. drbob

1136 Posts

Posted - 2006/10/18 :  14:19:12  Show Profile Send Ampalang a Private Message  Reply
Världen gungar under mina fötter...
Go to Top of Page

Falkis84
Starting Member

14 Posts

Posted - 2006/10/18 :  16:19:42  Show Profile Send Falkis84 a Private Message  Reply
Jag stängde av brandväggen i xp-pro idag, och det var underbart! jag fick åter möjlighet att skicka/ta mot filer med Live messenger och datorn blev mycket snabbare.. (AMD64 3200+, 512ram gf6600gt). trallalaa. snart ska jag äta middag.
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 1.23 sekunder. Snitz Forums 2000