HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Bjørn - Audia - V.A.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Bjørn
Starting Member

25 Posts

Posted - 2005/07/31 :  23:11:09  Show Profile  Visit Bjørn's Homepage Send Bjørn a Private Message  Reply
Hey

Så er det blevet min tur til at vise mit HiFi frem.

!!! NB DER ER BILLEDER AF DET NYE SETUP LÆNGRE NEDE PÅ SIDEN !!!

Amp : Audia Flight One Int. Amp.

CD : Audia Flight CD One.

Dvd : Harman / Kardon - DVD 25

HT : Vienna Acoustics - Beethoven Concert Grand - RoseWood

Kabler : CD - Amp : Goertz TQ2 Silver XLR

: DVD - Amp : VdH D 103 Hybrid MKIII

: HT - Kimber Cabel 8TC

Audia Flight One - Audia Flight CD One - Goertz TQ2 Silver XLR - Jorma JPC 2.5 - V.A. Beethoven Concert Grand - Kimber Cable 8TC

Edited by - Bjørn on 2005/10/03 13:24:25

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2005/08/21 :  11:13:01  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message  Reply
Fina högtalare Björn, och snyggt system. Fast TV-apparater är fula.

Hur man laddar upp bilder framgår här: http://www.hififorum.nu/artiklar/knaakdownload/knaak.htm. OBS, endast bilder som används här får laddas upp.

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

Andreas N
Member

139 Posts

Posted - 2005/08/21 :  14:58:01  Show Profile Send Andreas N a Private Message  Reply
smaskiga högtalare, riktigt läcker finish.
Go to Top of Page

Bjørn
Starting Member

25 Posts

Posted - 2005/08/23 :  22:00:30  Show Profile  Visit Bjørn's Homepage Send Bjørn a Private Message  Reply
Hey.

Ja TVét er rigtigt lækkert, men det er såmen også afgået ved døden

Højtalerne er jeg enormt glade for, min bedste investering ind til vidre....

Audia Flight One - Audia Flight CD One - Goertz TQ2 Silver XLR - Jorma JPC 2.5 - V.A. Beethoven Concert Grand - Kimber Cable 8TC
Go to Top of Page

drkim
Klubbmästare HKS

2647 Posts

Posted - 2005/08/24 :  11:02:53  Show Profile Send drkim a Private Message  Reply
Ser ju mycket trevligt ut

Mvh
Jocke

Med vänliga hälsningar
Jocke

Mitt system! Maila mig!
Go to Top of Page

Per100
Member

1543 Posts

Posted - 2005/08/24 :  11:19:00  Show Profile Send Per100 a Private Message  Reply
Björn, fina högtalare. Hoppas kunna få lyssna på dessa i veckan. Faller det väl ut så finns de med på kandidatlistan, isåfall i Maple. Vienna har med sin finish och smala front även en hög WAF.
Go to Top of Page

Bjørn
Starting Member

25 Posts

Posted - 2005/08/28 :  01:26:12  Show Profile  Visit Bjørn's Homepage Send Bjørn a Private Message  Reply
Hey.

Så har der været lidt igennem min stue.

Densen B150 Int. Amp:

Densen B400Plus CD-afspiller:

Musical Fidelity A5 Int. Amp:

Audia blev lyttet hos en fellow HiFi nørd

Audia - Flight One Int. Amp. + Flight CD One. + Flight 3.100:

Kort sagt er det Audia Flight som er min drøm, dog kun Flight One. Int. Amp. + Flight Cd One og det bliver altså også dette anlæg jeg vil have mig, så nu er det kun et sprøgsmål om tid og penge

Edited by - Bjørn on 2005/10/03 13:53:32
Go to Top of Page

Bjørn
Starting Member

25 Posts

Posted - 2005/09/18 :  16:59:04  Show Profile  Visit Bjørn's Homepage Send Bjørn a Private Message  Reply
Hey.

Så er der bestilt HiFi fra Italy, det skulle gerne komme inden for 2-3uger, så jeg glæder mig som en lille dreng til Jul

Audia Flight CD one :

Audia Flight One Int. Amp. :

Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/09/18 :  17:09:08  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message  Reply
CD-spelaren var verkligt läcker. Klarar den bara cdskivor eller något mer? Pris?

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

Bjørn
Starting Member

25 Posts

Posted - 2005/09/18 :  17:31:52  Show Profile  Visit Bjørn's Homepage Send Bjørn a Private Message  Reply
Hey.

Ja det er en ren CDafspiller og ja den er vildt lækker

Pris : 28995,-

http://www.vassagohifi.com/main.php?site=visproduktet&pid=512

Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/09/18 :  17:42:29  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message  Reply
XLR och/eller RCA?

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

Bjørn
Starting Member

25 Posts

Posted - 2005/09/18 :  17:55:06  Show Profile  Visit Bjørn's Homepage Send Bjørn a Private Message  Reply
Ja den er fuldt balanceret, så der er både XLR og RCA

Go to Top of Page

Bjørn
Starting Member

25 Posts

Posted - 2005/09/30 :  14:46:41  Show Profile  Visit Bjørn's Homepage Send Bjørn a Private Message  Reply
Hey.

Så er der endelig kommet HiFi fra Syden :

Audia Flight One Int. Amp.

Audia Flight CD One.

CD - DVD - Amp.

Det hele set forfra og fra siden.

Ormegården. Goertz TQ2 Silver XLR - Kimber Cable 8TC - Jorma JPC2.5 osv.

SÅ nu er jeg en glad lille mand

Edited by - Bjørn on 2005/09/30 14:47:40
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/10/01 :  00:45:06  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Läckert !

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Andreas N
Member

139 Posts

Posted - 2005/10/02 :  22:25:39  Show Profile Send Andreas N a Private Message  Reply
Världens snyggaste högtalare enligt mig.
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/10/03 :  08:05:47  Show Profile Send matte76 a Private Message  Reply
Mycket snygg uppsättning! Urläckra högtalare framförallt! Och välljudande...

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

Bjørn
Starting Member

25 Posts

Posted - 2005/10/03 :  13:20:20  Show Profile  Visit Bjørn's Homepage Send Bjørn a Private Message  Reply
Hey.

Mange tak, ja de er lækre de BCGére og nu lyder i omend endnu bedre, der er kommet fuld kontrol hele vejen igennem, så nu er det bare at spille musik og atter musik 2-300timer til Audia sættet er godt og grundigt tilspillet, alene det er jo alle pengene værd

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000