HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Ino Audio
 Pi60 i Uppsala
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

PeterL
Semesterfirare

371 Posts

Posted - 2005/07/26 :  13:55:59  Show Profile Send PeterL a Private Message  Reply
Någon i Uppsala eller i närheten som äger ett par Pi60 och som kan ge en demo för mig? Har ett par piP och sitter i uppgraderingstankar.

PeterL

Snoop
Medlem, HiFi Norr

4184 Posts

Posted - 2005/07/26 :  14:29:49  Show Profile Send Snoop a Private Message  Reply
Du har inte lång väg till stockholm, åk till öhman och lyssna....

[Squeezebox 3][Onkyo TX-SR876][Phonar Veritas P5][Kef KHT 2005.2]
Moderator på Minhembio

Go to Top of Page

PeterL
Semesterfirare

371 Posts

Posted - 2005/07/26 :  14:31:27  Show Profile Send PeterL a Private Message  Reply
Har varit hos honom många gånger, men han demar inte Pi60. Pi60S har han däremot och de låter ju sanslöst bra men de kostar en rejäl slant extra.

PeterL
Go to Top of Page

Baltazar
Member

887 Posts

Posted - 2005/07/26 :  15:11:54  Show Profile Send Baltazar a Private Message  Reply
Jag har ett par i Stockholm. Dock är lådorna på lack så jag kan inte dema just nu, men kanske om en vecka eller två.

Dock har jag inte världens bästa lyssningsrum(ca: 20m^2 men med lite lång efterklangstid) men det kanske duger ändå?

Mvh / Christian


Go to Top of Page

Patrik B
Member

440 Posts

Posted - 2005/07/26 :  17:17:13  Show Profile Send Patrik B a Private Message  Reply
Ni har PM.

Mvh
Patrik B
Go to Top of Page

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2005/07/26 :  22:39:30  Show Profile Send Manga X a Private Message  Reply
Baltazar har PM!


Mvh Magnus Eriksson
Go to Top of Page

PeterL
Semesterfirare

371 Posts

Posted - 2005/07/29 :  11:57:23  Show Profile Send PeterL a Private Message  Reply
Uppsalabor med Ino högtalare, var är ni? Förstår visserligen att en del inte vill ha främlingar hem på besök men jag hoppas att åtminstone någon vänlig själ svarar. Är även intresserad av att få lyssna på i14, i28, ixx + basmoduler.

PeterL
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000