HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Dunderbas i Tomelilla!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

krellmaster
Member

886 Posts

Posted - 2005/07/25 :  23:13:23  Show Profile  Visit krellmaster's Homepage Send krellmaster a Private Message  Reply
Hälsar på i Simris då och då kan man komma förbi nån gång för provlyssning?

nyfiken skeptiker
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2005/07/26 :  10:22:19  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
Krellmaster, du är välkommen, pm:a innan,

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.

Go to Top of Page

krellmaster
Member

886 Posts

Posted - 2005/07/26 :  16:07:01  Show Profile  Visit krellmaster's Homepage Send krellmaster a Private Message  Reply
Det ska jag göra. Var nere förra veckan men då hade jag inte läst tråden, ack ja....

nyfiken skeptiker
Go to Top of Page

krellmaster
Member

886 Posts

Posted - 2005/08/04 :  22:38:39  Show Profile  Visit krellmaster's Homepage Send krellmaster a Private Message  Reply
Tack Per-G för visningen och lyssningen härom kvällen, mycket imponerande. Det var verkligen BAS som heter duga. Visst blir man avis men det funkar nog inte så bra med grannarna i höghus. Ännu mer avis blev jag på diskanterna, precis såna skulle jag vilja ha och dom är ju inte orealistiska hemma. Synd bara att jag är lite lat och slarvig när det gäller DIY....men vi får la se man vet aldrig......

nyfiken skeptiker
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000