HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Vive la France!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/07/16 :  15:12:39  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Diffusorerna ska väl inte stå bakom högtalarna på sidorna

Läckert rum med MÅNGA möjligheter

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Nitram
Medlem i AÖ

1171 Posts

Posted - 2005/07/16 :  19:02:22  Show Profile Send Nitram a Private Message  Reply
quote:
Självklart kan man ta av skyddet till mellanregistret! Ta ett plektrum eller en tunn plastbit, stoppa ner den försiktigt mellan skyddet och högtalaren(ej så långt ner så att den rör elementen), dra biten försiktigt längs kanten och vips så ploppar den ut.
Efter denna procedur visar sig två mycket vackrare fransyskor

Ja dom där gallren fular ner en annars snygg högtalare

Min anläggning
När jag köper en ny bumerang... hur blir jag av med den gamla?
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/07/16 :  20:43:27  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Efter samtalet med LArs Ek, så kommer skydden sitta kvar ett tag till... Har kännt på skydden, de sitter STUMT.
Får leta upp mina gamla plektrum!

Diffusorerna hamnade där. Hade ingen lust att borra upp med i stress, dessutom väger det LITE!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Per100
Member

1543 Posts

Posted - 2005/07/18 :  16:57:48  Show Profile Send Per100 a Private Message  Reply
En udda fransk fågel


Förstärkare och cd i ett.



Denna modellen heter hemmabio!



Slutsteg


Edited by - Per100 on 2005/07/18 17:00:22
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/07/18 :  18:12:34  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Ser med ut som ett "FIA-med-knuff"-spel.
Det är dock inte otroligt att det så småning om hamnar nåt mer hemma här, från fransktalande områden,,,

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000