HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Linn
 Linn Classik versioner?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

niklasmagnus
Member

457 Posts

Posted - 2005/07/10 :  22:20:23  Show Profile Send niklasmagnus a Private Message  Reply
Jag var inne på Takt & Ton här i hemstaden Luleå och lyssnade på Linn classik med monitor audio rs6 högtlarena. Och det lät bra kan jag säga.

Classiken tilltalare mig mycket pga sitt nätta format, men eftersom jag är student så finns inte 16000kr till en sådan masikn. Jag har kollat på beg-marknaden och där går det ju alltid att göra fynd :).

Nu undrar jag hur stor ljudskillnad det är mellan det olika versionerna av classik? Och övriga skillnader?

MVH
Niklas

Haakan
Member

2630 Posts

Posted - 2005/07/11 :  16:41:18  Show Profile Send Haakan a Private Message  Reply
www.selleri.de

"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)
Go to Top of Page

niklasmagnus
Member

457 Posts

Posted - 2005/07/11 :  16:51:56  Show Profile Send niklasmagnus a Private Message  Reply
Tack, jag har inlägget där oxå. Men inget givande svar.
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2005/07/12 :  13:18:29  Show Profile Send Larsho a Private Message  Reply
Det enda jag vet som skiljer dem åt är att den ena versionen
ska ha tuner, medan den andre saknar det

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000