++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
lÅT OSS GÖRA GRUPPKÖP! JAG VILL VARA MED! hUR FÅR MAN TAG I BRA BATTERIELIMINATOR MED STABIL STRÖM? kAN VI GÖRA NÅT I GRUPP OM DET MED? hOPPAS PÅ ANSLUTNING!
Jeg gjorde gruppköp på Danska Hifi4all.dk. Men dengang var det ingen af dom billiga forsäljare som ville handle med Europa, så jeg fik köpa hos www.Partsexpress.com. Priset blev ca. 25$ stk. i indkøb. Slutprisen endte med shipping, told og moms på ca. 220DKK eller ca. 268,- SEK
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
Ehrm.. min mailbox verkar ha tömt sig på något magiskt sätt, och T-Amparna är på väg... kan de som var intresserade kontakta mig snarast på calle@aguil.se tack?