HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Iron Maiden - Live på Ullevi - DVD
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

StefanB
numera Akkelis Audio

1752 Posts

Posted - 2005/07/07 :  10:31:57  Show Profile  Visit StefanB's Homepage Send StefanB a Private Message
På lördag spelar Maiden på Ullevi i Göteborg. Konserten direktsänds på SVT och i Radion. Jag skulel vilja köpa hela konserten/sändningen i TV på DVD. Så om Du har en boxer digitalmottagare (för optimal bild och ljudkvalitet) samt en DVD spelare med inspelning och kan göra en sådan inspelning så köper jag den för 200 kr.

Hoppas på svar


StefanB

läs mer på: http://hello.to/hifi

Drem
Member

696 Posts

Posted - 2005/07/07 :  20:23:56  Show Profile Send Drem a Private Message
Ursäkta om jag lånar tråden, men jag är också villig att betala för en sådan dvd.

Just nu:
Musik: Bladerunner OST
Film: "Jimmy P" [BLURAY]

Musik- och Filmanläggning
Go to Top of Page

toz
Starting Member

28 Posts

Posted - 2005/07/08 :  17:09:04  Show Profile Send toz a Private Message
Kan fixa det gratis för de som har DVD-brännare då känns det mindre olagligt, har en polare som har digibox och ett hauppagekort i datorn. Kommer säkert att finnas på DC inom en vecka efter tv-sändningen. Här även Pink Floyd speningen från world8 i DVD-kvalité från digtalbox om nån är intresserad men den kanske finns på nätet den med.
Jag kan posta ett inlägg när det är klart.

H/K Rotel Sony Yamaha och en bryggare från Krups.
Go to Top of Page

Machine
Member

374 Posts

Posted - 2005/07/08 :  23:27:36  Show Profile Send Machine a Private Message
Coolt, jag är sugen!

"Skit in - Skit ut"
Go to Top of Page

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2005/07/09 :  13:29:17  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message
Även jag är intresserad av en dvd med Maiden från Ullevi.

Rock And Roll Ain't Noise Pollution!
Go to Top of Page

Nicke
Member

379 Posts

Posted - 2005/07/10 :  16:10:01  Show Profile  Visit Nicke's Homepage Send Nicke a Private Message
För er som är törs ladda ner....

http://thepiratebay.org/details.php?id=3354253

http://thepiratebay.org/details.php?id=3354377
Go to Top of Page

tommypeters
Medlem i AÖ

1020 Posts

Posted - 2005/07/10 :  21:18:22  Show Profile Send tommypeters a Private Message
Det här skulle i vanliga fall vara totalt opassande på ett forum som det här, men de som såg på programmet kanske hörde Maidens sångare Dickinson uttryckligen säga att de som spelat in programmet skulle sprida det till alla de känner...

Meridian G98DH/G68ADV/DSP5000C/D1500/DSP33
BC Acoustique ACT A3
NuForce Ref8.200W
Velodyne DD-15 & DD-12
Go to Top of Page

Nicke
Member

379 Posts

Posted - 2005/07/10 :  22:34:06  Show Profile  Visit Nicke's Homepage Send Nicke a Private Message
quote:
Det här skulle i vanliga fall vara totalt opassande på ett forum som det här, men de som såg på programmet kanske hörde Maidens sångare Dickinson uttryckligen säga att de som spelat in programmet skulle sprida det till alla de känner...

Självklart,annars skulle jag väl aldrig tipsat om dessa

Edited by - Nicke on 2005/07/10 22:35:16
Go to Top of Page

K-man
Member

795 Posts

Posted - 2005/07/10 :  22:39:43  Show Profile Send K-man a Private Message
Svågern ringde och frågade om jag inte kunde spela in...så även jag har den på DVD...fast inte från digital...

\\K-man

Edited by - K-man on 2005/07/10 22:41:28
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000