På lördag spelar Maiden på Ullevi i Göteborg. Konserten direktsänds på SVT och i Radion. Jag skulel vilja köpa hela konserten/sändningen i TV på DVD. Så om Du har en boxer digitalmottagare (för optimal bild och ljudkvalitet) samt en DVD spelare med inspelning och kan göra en sådan inspelning så köper jag den för 200 kr.
Kan fixa det gratis för de som har DVD-brännare då känns det mindre olagligt, har en polare som har digibox och ett hauppagekort i datorn. Kommer säkert att finnas på DC inom en vecka efter tv-sändningen. Här även Pink Floyd speningen från world8 i DVD-kvalité från digtalbox om nån är intresserad men den kanske finns på nätet den med. Jag kan posta ett inlägg när det är klart.
Det här skulle i vanliga fall vara totalt opassande på ett forum som det här, men de som såg på programmet kanske hörde Maidens sångare Dickinson uttryckligen säga att de som spelat in programmet skulle sprida det till alla de känner...
Meridian G98DH/G68ADV/DSP5000C/D1500/DSP33 BC Acoustique ACT A3 NuForce Ref8.200W Velodyne DD-15 & DD-12
quote:Det här skulle i vanliga fall vara totalt opassande på ett forum som det här, men de som såg på programmet kanske hörde Maidens sångare Dickinson uttryckligen säga att de som spelat in programmet skulle sprida det till alla de känner...
Självklart,annars skulle jag väl aldrig tipsat om dessa