garmen: Gött att även du som gammal ägare till dom tyckte det var fyndpris. Dom gick nog snabbt för annonsen är inte kvar nu och ingen ny annons vad jag kan se.
Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar Min medlemstråd
Men hur får han ihop det här: "OA2212 Helrenoverade fullt fungerande men utan basar och mellanregister " Hur kan en högtalare vara fullt fungerande som saknar element???
HenrikL Om det inte går att laga med silvertejp så är det trasigt :-P
quote:Men hur får han ihop det här: "OA2212 Helrenoverade fullt fungerande men utan basar och mellanregister " Hur kan en högtalare vara fullt fungerande som saknar element???
Du ska inte haka upp dig på detaljer.
"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Vox: Jo jag vet, fel av mig. Men det är nog som sambon säger. Han lider av grav tinnitus o hör alla toner så han behöver inte alla element på plats :-P
HenrikL Om det inte går att laga med silvertejp så är det trasigt :-P
Sugden Master Class AA Stereo Power Amplifier på e-bay i England. Buy it Now har han satt till 1400 pund. Vet inte vilket pris som ska ses som fynd men jag fick i alla fall otroligt habegär. Nån som har koll på marknadsvärdet?
Oavsett hur man bär sig åt kan det inte bli mer fynd än skänkes; hemmabyggda Carlsson OA-5:orr(?) från 60-talet om inte annat är det ju alltid trevligt med reservelement till andra i OA serien...
Detta är väldigt, väldigt mycket högtalare för 3500 kr. QRS Tellus. Jag köpte och sålde själv ett par såna för 8000 för ett par år sen. Föregångaren till Merkurius. Tyckte den lät väldigt bra, dock är den väldigt stor också. Nypriset låg på 17000 tror jag.