HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 A package from Britain...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

HEGE
Member

753 Posts

Posted - 2005/04/17 :  12:05:12  Show Profile Send HEGE a Private Message  Reply
Efter en slitsam vecka möttes jag till min stora glädje av ett efterlängtat paket. Att få paket är ju allt som oftast väl så trevligt fast detta var ändå något utöver det vanliga.


Någon som kanske vågar sig på en gissning?

"But you have to give your whole life to a cello. When I realized that, I went back to the guitar and just turned the volume up a bit louder."
Ritchie Blackmore

sampix
100.000-klubben

1808 Posts

Posted - 2005/04/17 :  12:08:30  Show Profile Send sampix a Private Message  Reply
Meridian.....G08?

kabelskitsnackare

Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2005/04/17 :  12:24:26  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Ja visst ser det ut som meridian´s logga där på lådans kortsida längst ner......

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

HEGE
Member

753 Posts

Posted - 2005/04/17 :  12:40:54  Show Profile Send HEGE a Private Message  Reply
Helt korrekt, visst är det en Meridian. Rätt så långt... Det blev kanske väl så lätt att se det. Jag tror vi kör några bilder till iaf...


Vi öppnar upp lite...


Och väl förpackad hittar vi en sådan här....


"But you have to give your whole life to a cello. When I realized that, I went back to the guitar and just turned the volume up a bit louder."
Ritchie Blackmore
Go to Top of Page

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2005/04/17 :  13:06:31  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message  Reply
En G68 kanske? Lådan ser stoor ut.

Rock And Roll Ain't Noise Pollution!
Go to Top of Page

StefanB
numera Akkelis Audio

1752 Posts

Posted - 2005/04/17 :  13:18:54  Show Profile  Visit StefanB's Homepage Send StefanB a Private Message  Reply
Jag vågar nästan satsa min veckopeng på att det är en G07:a

läs mer på: http://hello.to/hifi
Go to Top of Page

Mahler
Member

1782 Posts

Posted - 2005/04/17 :  15:46:43  Show Profile Send Mahler a Private Message  Reply
Nämen nämen!!!

:))

Misstänkt lik min gamla G07:a !!

Mumma!!

-----------------------
Tabula Rasa!
Go to Top of Page

HEGE
Member

753 Posts

Posted - 2005/04/17 :  18:22:07  Show Profile Send HEGE a Private Message  Reply
Stefan har naturligtvis helt rätt. Det är en Meridian G07 som jag har införskaffat. Något säger mig dock att Stefan har sina källor...






"But you have to give your whole life to a cello. When I realized that, I went back to the guitar and just turned the volume up a bit louder."
Ritchie Blackmore
Go to Top of Page

erixon
Member

375 Posts

Posted - 2005/04/17 :  20:27:17  Show Profile Send erixon a Private Message  Reply
...

Spännande! Ser fram emot en inbjudan.

"life is to short for boring hifi"
Go to Top of Page

Mahler
Member

1782 Posts

Posted - 2005/04/18 :  08:56:36  Show Profile Send Mahler a Private Message  Reply
Hade jag ochså gjort om jag var du Erixon!!

En fantastisk spelare I KNOW!

-----------------------
Tabula Rasa!
Go to Top of Page

HEGE
Member

753 Posts

Posted - 2005/04/23 :  01:39:50  Show Profile Send HEGE a Private Message  Reply
erixon du är varmt välkommen när jag fått ordning på mitt system. jag har dock rätt mycket planer just nu. jag har en förhopping om att allt ska vara i hyffsad ordning när jag flyttat in i nya lägenheten i karlstad till hösten.

mahler får man fråga vad du tycker om g07 kontra s3:an?

"But you have to give your whole life to a cello. When I realized that, I went back to the guitar and just turned the volume up a bit louder."
Ritchie Blackmore
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.37 sekunder. Snitz Forums 2000