ja just ja en annan liten fin mycket trevlig sak har letat sig hem till mig oxå! En MYCKTET välljudande liten låda som jag är helt enormt förälskad i nu. En liten röd Music streemer För den pengen den kostade är denn helt jäkla enormt bra!
oj oj oj va visst längesen jag skrev i min system tråd... Här kommer några bilder på hur det ser ut just nu
en uppgradering av Musicstreamer alternativt byte till en annan dac och sökande efter en bra men billig sub är nog dom närmaste förändringarna i systemet. Och en ny skivspelare ska så småningom inhandlas
Efter att ha sålt( utom Dual förstärkaren som brann upp) allt och flyttat ut från vardagsrummet så är jag snart på banan igen. Ett litet pojkrum i uthuset är skapat och nu ska det fyllas med ljud. Just nu består det bara av en JVC reciver, Sonab 85s skivspelare och ett par Studio box högtalare. Nu får ni inte tro att det är ett seriöst byggt ljudrum! Det är mer loge än något annat. Bilder kommer senare
Inte bara JVC i så fall. Edge har en utseendemässigt identisk integrerad. Hoppas innehållet skiljer, annars är det svårt att motivera prisskillnaden på 30Tkr...
MVH /Micke
Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd