HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Akkelis Audio - Nu öppnar vi!!!!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2004/11/29 :  22:09:38  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message
Välkomna till www.akkelisaudio.com

Där hittar ni tex kablar från Xindak, CD spelare från Esound, möbler från E&T, tweaks från Cable Elevators och Xindak, mm. Och fler intresanta produkter är på väg.

Hjärtligt välkomna som sagt


www.akkelisaudio.com

AKA
Trancelover

616 Posts

Posted - 2004/11/30 :  00:34:33  Show Profile Send AKA a Private Message
Fin och lättnavigerad sida. Dock saknades det pris på signalkabeln FA-1.
Go to Top of Page

ayayay
Inredningsarkitekt

1278 Posts

Posted - 2004/11/30 :  08:07:05  Show Profile Send ayayay a Private Message
Mycket snygg o bra hemsida, grattis

Lycka till med affärerna


"difficulties mastered is opportunities won" - Winston Churchill
Go to Top of Page

Akkelis Audio
Member

1026 Posts

Posted - 2004/12/01 :  21:17:59  Show Profile  Visit Akkelis Audio's Homepage Send Akkelis Audio a Private Message
Paketen fortsätter att komma in. Nu har ett förhandsex av den nya Esound CD-E5 - European Edition, kommit till Göteborg. Om allt går enligt planerna så är CE certifieringen klar i början/mitten av december och då kan CD-E5 - European Edition börja säljas via Akkelis Audio.


www.akkelisaudio.com

Edited by - Akkelis Audio on 2004/12/01 21:19:43
Go to Top of Page

Rydberg
Member

4519 Posts

Posted - 2004/12/02 :  12:01:35  Show Profile Send Rydberg a Private Message
quote:
European Edition är en CE märkt och förbättrad version av Esound CD-E5 vad gäller komponentkvalitet. Detta märks i bättre ljud och högre driftsäkerhet.

Vilka komponenter har bytts i E-sounden som gjort den bättre driftsäkerthetsmässigt och ljudmässigt?

I'm not a complete idiot, some parts are missing
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2004/12/02 :  12:23:26  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
Är det "INTE" ett fel i denna texten eller är jag bara dum ?

Högtalarkablarna påverkar återgivningen om möjligt än mer än signalkablarna. Här räcker det att ha en lampsladd eller vanlig el-sladd mellan Din förstärkare och Dina högtalare. En bra högtalarkabel har ofta en mer genomtänkt konstruktion och materialval än så, den är ju framtagen för att göra det bästa med Dina högtalare.


"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

StefanB
numera Akkelis Audio

1752 Posts

Posted - 2004/12/02 :  20:41:52  Show Profile  Visit StefanB's Homepage Send StefanB a Private Message
Det är så sant som det var sagt. Skall ändra på hemsidan så att det blir rätt. Annars kan det ju te sig rätt firvirrande. Tack för påpekandet.

Vad som är bytt. Jämfört med den lokala versionen av Esound CD-E5 så skall det vara en annan trafo och bättre kondensatorer.
Jag har också öppnat locket på min nya "European Edition" och ser att kretskorten är nya. På min tidigare CD-E5 var det samma kretskort som i min fd CD-E3:a. (det stod t.o.m tryckt CD-E3)

läs mer på: http://hello.to/hifi
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000