HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Duratecs anläggning (Hej igen nya pics på sid 4)
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

maal
Member

801 Posts

Posted - 2008/02/03 :  18:52:18  Show Profile Send maal a Private Message  Reply
Från 2-kanal till hembio i ett nafs. Ner med duken och fram med centern bakom luckan. Stiligt måste jag säga .
Go to Top of Page

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2008/02/03 :  19:09:15  Show Profile Send MullBenkt a Private Message  Reply
Svart blev skitsnyggt!
Go to Top of Page

duratec
Member

124 Posts

Posted - 2008/02/03 :  21:35:09  Show Profile Send duratec a Private Message  Reply
Jo jag är jäkligt nöjd med stereobänksbygget. Cleant ska det vara. Nu är det bara vinylsvarv som saknas till vänster på bänken. Har samlat på mig en massa vinyl under det år jag varit utan spelare. Ska bli kul att lira en massa nygammal musik sen.
De svarta högtalarna tror jag kan leva längre med än ett par vita. Gillar kontrasten svart och vitt.
/duratec
Go to Top of Page

Nykmark
Member

379 Posts

Posted - 2008/02/04 :  17:46:50  Show Profile Send Nykmark a Private Message  Reply
Den där luckan för centern är ju ett genidrag! Jag tror det hade sett lite "naket" ut med vita högtalare, så ni tog nog rätt beslut att köra med svarta. Och så är ju elektroniken svart också, ser kanon ut!
Nu behöver du bara hifimöss också så är riggen komplett

Har du lyssnat på musik med filmduken nere / uppe och jämfört?

Det är du som avgör om din anläggning låter bra!
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2008/02/04 :  18:23:52  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Tjusigt!
Go to Top of Page
Page: of 5 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000