HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 radiuz hifi (nya bilder sida 3)
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

radiuz
Member

159 Posts

Posted - 2006/04/18 :  00:59:07  Show Profile Send radiuz a Private Message  Reply
Tror jag fick betala runt 4000kr för bänken, priser finns i detta dokument! Är grymt nöjd med radius-bänken faktiskt :)
http://bildarkiv.hififorum.nu/radiuz/KundprislistaSolo_Duo.doc

www.minhembio.com/radiuz
Go to Top of Page

radiuz
Member

159 Posts

Posted - 2006/07/13 :  19:22:04  Show Profile Send radiuz a Private Message  Reply
Ja nu har man sålt Primare elektroniken och Rega spelaren.. In med lite nytt! Jag är väldigt nöjd med ljudet..

High-End DVD, Försteg, Processor, Scaler mm

NuForce Reference 8

Stilstudie

Meridian igen..

Solid Tech Radius

Mmm diskanten..

Avslutar med en bild från soffan..

Det var allt för denna gång! Jag kommer köpa nya högtalarkablar, antagligen blir det Eichmann eXpress 6 (kör med Eichmann Cable Pod till NuForce), sedan lite strömprylar från PS Audio eller Isotek.

www.minhembio.com/radiuz

Edited by - radiuz on 2006/07/13 19:26:56
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2006/07/13 :  23:03:53  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Det där var ett riktigt altare det! Stiligt var ordet.
Go to Top of Page

EmilH
Member

484 Posts

Posted - 2006/07/14 :  09:34:16  Show Profile Send EmilH a Private Message  Reply
Grymt snyggt och stilrent..
Lite component.se inspirerat i stereoracket verkar det som.. he he :-)
Kan tänka mig att det låter riktigt bra!
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2006/07/14 :  09:48:46  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Snyggt!!

//W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

radiuz
Member

159 Posts

Posted - 2006/07/14 :  18:37:20  Show Profile Send radiuz a Private Message  Reply
Tack! :) Jag har aldrig varit så nöjd med ljudet, jag vet att många är rätt skeptiska till NuForce slutstegen.. Men jag kan inte säga att dom är dåliga, dom spelar med en sån stor skillnad mot tidigare Primare steg att det nästan är löjligt. Otroligt bra ljud i dom alltså! Jag är extremt nöjd! Kanske att jag kommer låna hem ett Hegel H2A slutsteg och jämföra med NuForce senare..

www.minhembio.com/radiuz
Go to Top of Page

Mahler
Member

1782 Posts

Posted - 2006/07/18 :  08:53:41  Show Profile Send Mahler a Private Message  Reply
Naaaaaaaaaajjjjjzzzzzzz!!!

Får lite flashbacks nu från mina få månader med Meridian G07!! Design och ljud är i absolut topp alltså!! Ett riktigt fett grattis till din investering!!

Mvh

/D.

-----------------------
Tabula Rasa!
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000