Author |
Topic |
|
Mikaell
Member
1046 Posts |
Posted - 2004/06/17 : 02:57:31
|
Hej alla. Då jag inte har varit så aktiv på hififorumet på ett tag så tänkte jag att jag ska ändra på det med ett litet bildreportage från: SWEDEN ROCK FESTIVAL.
Jag har inte bilderna i någon speciell ordning..
Varsågoda:
D:A:D
HELLOWEEN
Magic slim and the family T
Y&T
LOST HORIZON
Dave Wyndorf (MONSTER MAGNET)
MONSTER MAGNET
EUROPE (presskonf.)
JUDAS PRIEST
EUROPE
SPRIDDA SKURAR?!?
Allas våran Wenessa Warwick
NIFELHEIM
SCORPIONS
NIGHTWISH
UDO
Det var lite bilder som jag tog, det finns mer. Är det något speciellt band från festivalen som någon vill ha bild på så kan jag ha det..
Kort om årets festival: Bra band som vanligt, jag tycker dom har mkt hög klass på banden varje år. Det blir nästan lite för mkt av det goda när det är 3 dagar ELLER så håller jag på att bli gammal..
Bäst var nog MONSTER MAGNET, rackarns vilker röj det är på Dave och pojkarna. Judas Priest såg jag för 5:e gången och det är alltid lika bra. Klart roligast var Nifelheim, har ni chans o se dom någon gång så gör det. Mera metall än så blir det inte! Europe gorde vad dom skulle, helt ok.
Det är svårt att sitta i natt kl 3 o tänka, trött. fråga något om ni undrar istället
MVH/ Mikaell. |
|
datar
Member
657 Posts |
Posted - 2004/06/17 : 09:24:59
|
ush.. jag gillar inte sådan musik som Halloween, Monster Magnet, Europe, Scorpions, Nightwish mfl... Datagjord musik är inget o ha
Antar det var röjjigt värre! Var håller Sweden rock till?
mvh Johan |
Vänligen Johan Linnarsson |
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7709 Posts |
Posted - 2004/06/17 : 09:31:04
|
Härliga bilder, tack för det.
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
|
|
johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!
20859 Posts |
Posted - 2004/06/18 : 00:25:55
|
Va 17 !!
Håller Y&T fortfarande på ??
|
>musik förmedlingen< Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
|
|
|
Mathias_J
Member
214 Posts |
Posted - 2004/06/18 : 00:36:26
|
Vilka låtar drog Nightwish? |
|
|
Mikaell
Member
1046 Posts |
Posted - 2004/06/18 : 00:46:49
|
Jag har inte lyssnat på dom direkt mycket men jag minns att dom körde: Fantom of the opera och Over the hills and far away.
/Mikaell.
|
|
|
sampix
100.000-klubben
1808 Posts |
Posted - 2004/06/18 : 01:24:51
|
Mycket bra live-bilder du fick till! Det är inte alltid så lätt att få till det från publikplats..
|
kabelskitsnackare
|
|
|
|
Topic |
|