HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 dr krupp
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

drkrupp
Starting Member

14 Posts

Posted - 2004/04/10 :  14:49:43  Show Profile  Visit drkrupp's Homepage Send drkrupp a Private Message  Reply
Hej.

Jag har sett att många här har skrivit så fint om min hemsida (Hur Hifi) att jag tänkte tränga mig på och se vad ni har för er här. Jag kommer nog mest härja i DIY-forumet, eftersom det är det jag tycker är kul. Nog presentation, här kommer ett par bilder för sakens skull.

Senaste lågbudgetbygget:


Några fjärrkontroller:

/dr krupp, Hur Hifi: http://www.drkrupp.se/hifi/
Mät två gånger, du kan bara såga en gång.

Edited by - drkrupp on 2004/04/10 14:51:22

IcedEarth
Member

498 Posts

Posted - 2004/04/10 :  14:53:35  Show Profile Send IcedEarth a Private Message  Reply
vilka trevliga fjärrkontroller du har

/rillo
Go to Top of Page

Gordi
fd. Mikael_1979

1922 Posts

Posted - 2004/04/11 :  11:04:18  Show Profile  Visit Gordi's Homepage Send Gordi a Private Message  Reply
Vad är det för diskant du har i centerhögtalaren?

wHy r u here? ask yourself


Go to Top of Page

henricsson
Nu Katt-lös...

3234 Posts

Posted - 2004/04/11 :  11:07:26  Show Profile Send henricsson a Private Message  Reply
Trevligt

Jag tippar på att diskanten är en Peerless DT 100, den har jag hört - lät meget bra!

Ju mer man vet desto mer vet man hur lite man vet

Go to Top of Page

Gordi
fd. Mikael_1979

1922 Posts

Posted - 2004/04/11 :  19:35:16  Show Profile  Visit Gordi's Homepage Send Gordi a Private Message  Reply
Tyckte väll det =) det är såna jag har i mina högtalare ju =)
Go to Top of Page

drkrupp
Starting Member

14 Posts

Posted - 2004/04/12 :  11:01:31  Show Profile  Visit drkrupp's Homepage Send drkrupp a Private Message  Reply
Det stämmer bra att det är Peerless 100DT26. 115DT26 (som sitter i sidohögtalarna) låter bättre, men finns inte skärmad.

/dr krupp, Hur Hifi: http://www.drkrupp.se/hifi/
Mät två gånger, du kan bara såga en gång.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000