HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 føj de er lækker
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/04/10 :  11:57:28  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply
1200w konstant

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/04/27 :  09:48:47  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply
Nu har jeg fået spillet de mahler ind .

Og uf de spiller med så stor kontrol og overblik jeg ikke har hørt fra andre speaker før .

Jeg har haft lidt problemer med at bestemme mig for om det bassystem skal vende indaf eller udaf , men kom frem til indaf i min stue .

Tag et nummer med marcus miller fra live more nummer 2 og 6 , jeg har aldrig hørt en bas med så meget power og kontrol jo LIVE , man kan blive med med at høre musik .

De skal høres

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

pesa
Fd. moderator med nattpass

829 Posts

Posted - 2004/04/27 :  13:24:02  Show Profile Send pesa a Private Message  Reply
Härligt, härligt!

Har du några tankar kring elektroniken? MacIntosh och ARC, vilket har fungerat bäst enligt Dig? Fördelar/Nackdelar?

Detroit, Michigan
Go to Top of Page

CH
Member

1474 Posts

Posted - 2004/04/27 :  13:40:58  Show Profile  Visit CH's Homepage Send CH a Private Message  Reply
MacIntosh är ju bara såå läckra..tror bestämt jag får försöka låna hem för o slutsteg och se om ljudet matchar designen..
De verkar förresten ha fräschat upp sin hemsida.
http://www.mcintoshlabs.com/
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/04/27 :  14:18:22  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply
ARC er også godt , man skal bare tænke sig godt om får man køber noget .

hvis man køber M300 skal det være MkII MKI var fyldt med fejl , også skal man ellers holde sig fra det helt gammel det er ikke for stabilt.

Hvis man er ude efter ders VT modeller så ungå VT150 og VT130 VT100 MKI .

Men M300 MKII de er gode noget af det bedste jeghar haft inde , men jeg synes nu ikke de kan måle sig med MC602 , den har så meget kontrol på det at man ikke tænker mere over amps .

MAC har altid været godt og meget stabilt udstyr .

Noget af det værste jeg har haft inde af store amp var krell MDA300 sikke en gang lort , lyder var ikke meget bedre end mine Gryphon M100 og det er slemt

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/04/28 :  08:56:12  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply
strauss 11"

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

christopher
Member

561 Posts

Posted - 2004/04/28 :  09:02:15  Show Profile Send christopher a Private Message  Reply
Snygga högtalare Rene, låter dom lika bra som dom ser utt?

An idea which isn't considered to be dangerous is not worst being call an idea
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/04/28 :  09:08:53  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply
Mahler bassystem

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2004/04/28 :  09:14:00  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message  Reply
Snygga högtalare Rene, låter dom lika bra som dom ser utt?

Ja de er gode , de skal høres .

Jeg mener helt klart som den test i hifi-news de er hit til prisen , de kunne let koste 100k i forhold til meget af det andet jeg har hørt .

Og de højtaler jeg har hørt i den prisklasse kan slet ikke følge med .

www.vassagohifi.dk
Go to Top of Page

mmx_2
Member

430 Posts

Posted - 2004/04/28 :  09:43:51  Show Profile Send mmx_2 a Private Message  Reply
Testat Classe någonting? Förstärkaren du skulle få in, var det Mac:n eller?

Riktiga förstärkare går på 3 faser!
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000