Author |
Topic |
Rene
Member
597 Posts |
|
Rene
Member
597 Posts |
Posted - 2004/04/27 : 09:48:47
|
Nu har jeg fået spillet de mahler ind .
Og uf de spiller med så stor kontrol og overblik jeg ikke har hørt fra andre speaker før .
Jeg har haft lidt problemer med at bestemme mig for om det bassystem skal vende indaf eller udaf , men kom frem til indaf i min stue .
Tag et nummer med marcus miller fra live more nummer 2 og 6 , jeg har aldrig hørt en bas med så meget power og kontrol jo LIVE , man kan blive med med at høre musik .
De skal høres
|
www.vassagohifi.dk |
|
|
pesa
Fd. moderator med nattpass
829 Posts |
Posted - 2004/04/27 : 13:24:02
|
Härligt, härligt!
Har du några tankar kring elektroniken? MacIntosh och ARC, vilket har fungerat bäst enligt Dig? Fördelar/Nackdelar? |
Detroit, Michigan |
|
|
CH
Member
1474 Posts |
Posted - 2004/04/27 : 13:40:58
|
MacIntosh är ju bara såå läckra..tror bestämt jag får försöka låna hem för o slutsteg och se om ljudet matchar designen.. De verkar förresten ha fräschat upp sin hemsida. http://www.mcintoshlabs.com/ |
|
|
Rene
Member
597 Posts |
Posted - 2004/04/27 : 14:18:22
|
ARC er også godt , man skal bare tænke sig godt om får man køber noget .
hvis man køber M300 skal det være MkII MKI var fyldt med fejl , også skal man ellers holde sig fra det helt gammel det er ikke for stabilt.
Hvis man er ude efter ders VT modeller så ungå VT150 og VT130 VT100 MKI .
Men M300 MKII de er gode noget af det bedste jeghar haft inde , men jeg synes nu ikke de kan måle sig med MC602 , den har så meget kontrol på det at man ikke tænker mere over amps .
MAC har altid været godt og meget stabilt udstyr .
Noget af det værste jeg har haft inde af store amp var krell MDA300 sikke en gang lort , lyder var ikke meget bedre end mine Gryphon M100 og det er slemt |
www.vassagohifi.dk |
|
|
Rene
Member
597 Posts |
|
christopher
Member
561 Posts |
Posted - 2004/04/28 : 09:02:15
|
Snygga högtalare Rene, låter dom lika bra som dom ser utt? |
An idea which isn't considered to be dangerous is not worst being call an idea |
|
|
Rene
Member
597 Posts |
|
Rene
Member
597 Posts |
Posted - 2004/04/28 : 09:14:00
|
Snygga högtalare Rene, låter dom lika bra som dom ser utt?
Ja de er gode , de skal høres .
Jeg mener helt klart som den test i hifi-news de er hit til prisen , de kunne let koste 100k i forhold til meget af det andet jeg har hørt .
Og de højtaler jeg har hørt i den prisklasse kan slet ikke følge med .
|
www.vassagohifi.dk |
|
|
mmx_2
Member
430 Posts |
Posted - 2004/04/28 : 09:43:51
|
Testat Classe någonting? Förstärkaren du skulle få in, var det Mac:n eller? |
Riktiga förstärkare går på 3 faser! |
|