HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Min dyraste uppgradering hittills...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2004/02/26 :  20:32:13  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message  Reply
Eftersom jag har shoppat på begagnatmarknaden mest tidigare så har jag kommit undan väldigt billigt. Dom flesta köpen har hamnat under halva nypriset. Men nu tänkte jag att jag skulle handla nytt för en gångs skull.... inget slår ju kännsla av att vara den första ägaren

Ska vi börja?



Vad kan detta vara tro?

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com

Jonas@Ljudmakarn
Anställd Ljudmakare

238 Posts

Posted - 2004/02/26 :  20:40:29  Show Profile  Visit Jonas@Ljudmakarn's Homepage Send Jonas@Ljudmakarn a Private Message  Reply
APAPAPPAPAPA!! Min handstil på bild där, lärare och skrivpedagoger varnas!

//Jonas Ljudmakarn
http://www.ljudmakarn.se http://www.facebook.com/ljudmakarn

Edited by - Jonas@Ljudmakarn on 2004/02/26 20:40:38
Go to Top of Page

fatpipe
Member

264 Posts

Posted - 2004/02/26 :  20:41:34  Show Profile  Visit fatpipe's Homepage Send fatpipe a Private Message  Reply
Det är inte mycket som slår känslan av att packa upp sprillans prylar!

Spännande att se vad det blir!
Go to Top of Page

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2004/02/26 :  21:06:15  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message  Reply
Vad ni ser på bilden är mina ostrukna, knöliga lakan... inga kommentarer angående dom tack

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2004/02/26 :  21:26:23  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message  Reply
Dina lakan är ostrykna och knöliga...


Jättekul att hänga med! Vad kan det vara tro!??

Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio
Go to Top of Page

ninja
Member

2476 Posts

Posted - 2004/02/26 :  21:47:16  Show Profile Send ninja a Private Message  Reply
Högtalare!?
Go to Top of Page

jiha
Member

105 Posts

Posted - 2004/02/26 :  22:36:35  Show Profile Send jiha a Private Message  Reply
Rega xx x ??

( svårt å tyda dom där kråktassarna)

// Jiha
Go to Top of Page

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2004/02/26 :  22:54:59  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message  Reply
Hmm, en Regaprodukt är det och jag tycker priset ser ut att börja på en sjua. I modellbeteckningen finns en femma med så jag gissar på en sån här . En Rega P25 alltså.


Rock And Roll Ain't Noise Pollution!

Edited by - MasterOfPuppetz on 2004/02/26 22:55:59
Go to Top of Page

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2004/02/26 :  23:07:16  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message  Reply
Vilken väldans bra syn folk har då. Det var ju inte meningen att ni skulle få veta något förrens nästa vecka

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com
Go to Top of Page

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2004/02/27 :  02:59:37  Show Profile Send Bravo a Private Message  Reply
Grattis, mycket nöje!

Bravo
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2004/02/27 :  07:32:58  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
quote:
Vilken väldans bra syn folk har då. Det var ju inte meningen att ni skulle få veta något förrens nästa vecka


Vilken otur du har
Go to Top of Page

MasterOfPuppetz
Member

786 Posts

Posted - 2004/02/27 :  09:15:01  Show Profile Send MasterOfPuppetz a Private Message  Reply
Nja, det var inte bara synen utan photoshop hjälpte också till lite .

Rock And Roll Ain't Noise Pollution!
Go to Top of Page

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2004/03/04 :  19:38:24  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message  Reply
Jaha, då har den äntligen anlänt. I min iver så glömde jag ju självklart att dokumentera det hela
Får bli lite foton imorgon istället när pickupen ska installeras också.

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com
Go to Top of Page

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2004/03/05 :  14:19:12  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message  Reply
Eftersom jag schabblade bort detta reportage med min ivrighet så får ni läsa detta reportage istället:

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=26746

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000