Jag i begrepp att köpa en ny förstärkare då jag har sålt min Primare A20 så jag har starka funderingar på att köpa ev en Primare 30.1 och idag var inne hos Görans Hifi då dom en Advantage Thor som jag satt och lyssnade på så nu snurrar tankarna runt vad det ska bli för nåt. Man ska inte gå och kika i hifiaffärer man får bara massa griller då i huvudet.
Hej Lage! Det var bara Advantage Thor jag lyssnade på men den var ganska så rå i dikskanten men andra sida så var den inte inspelad heller. Sen är det ganska så dåligt lyssningrum på Görans hifi. Har lyssnat ett antal gånger på Primare 30.1 hos en god vän och får nog säga att den låter alldels förträffligt bra. Men det skulle varit kul och lyssnat på den hemma Thoren den är ganska så djup så den hade inte fått plats i min stereobänk men Primare får det men andra sidan så köper man inte förstärkare efter hur stereobänken är men vi får se vad det blir.
Ska kanske kolla att man har verktygen innan man lovar nått nästa gång!! Köpte en sats men mejslar men ingen passade den lilla Primaren! Har dom gjort en egen storlek kaske! vem vet! Jag letar vidare!!! Stay tuned!
Dont look back. Something might be gaining on you...