HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - HiFi
 Mässans hififorum-fika
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/10/29 :  21:29:44  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message  Reply
Hejsan,

Det har varit bilder innan på detta, men då inte tagna med mina skakiga händer. Här är bilder från HifiForum-tomaten-fikat!

Kabel-Jorma, Cybervoice och två jag dessvärre glömt namnen på! EAR ser man nästan bara "the ear" på (mitten nere)...


Johan B till vänster och Pac till höger.
Johan: Är det verkligen lättöl? Jobbade inte du?


DrKim med flickvän Marie (har jag för mig!)


"Da gang"! Till vänster är ett bord jag ej med framgång fotade. Antingen var NI för suddiga, eller är det min hand med kameran som inte är var den borde!

Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2003/10/29 :  23:36:38  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
quote:
Johan: Är det verkligen lättöl? Jobbade inte du?


I skåne finns inte lättöl

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2003/10/30 :  01:51:10  Show Profile Send Bravo a Private Message  Reply
Det förklarar bildkvaliteten.

Bravo
Go to Top of Page

pesa
Fd. moderator med nattpass

829 Posts

Posted - 2003/10/30 :  02:45:28  Show Profile Send pesa a Private Message  Reply


Såg ut som ni hade trevligt...

Detroit, Michigan
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2003/10/30 :  18:42:40  Show Profile Send Cyber a Private Message  Reply
Det var jättetrevligt att träffas ..
Go to Top of Page

Neodynium
Member

2170 Posts

Posted - 2003/10/31 :  08:52:04  Show Profile Send Neodynium a Private Message  Reply
Bara min rygg som syns... kanske är bäst så iof.. hehe


Go to Top of Page

K-man
Member

795 Posts

Posted - 2003/10/31 :  08:56:14  Show Profile Send K-man a Private Message  Reply
Ja, det var trevligt med en fika (som vanligt) mitt i... det satt ett gäng till delvis ifrån forumet på ett långbord i andra ändan av "ute" serveringen oxå... vi skulle varit lite mer framfusiga och radat upp borden lite mer

Neodynium...det är inte fint att visa folk ryggen..!

Epkpeng...ja, vi på vänsterbordet var nog för livliga för att bli skarpa på kort...krävs OERHÖRT kort slutartid på mig för att inte få fartränder!

\\K-man

Edited by - K-man on 2003/10/31 08:58:41
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000