HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Croft Apparition OTL under skalet. :-)
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2003/10/05 :  00:33:45  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Hoppas nu att jag lärt mig något
Hej vad FORT och ENKELT det går när man gör RÄTT

Låter bilderna tala för sig själva eftersom De flesta här vet mer än jag själv, fast jag vet i.o.f.sig hur himmla BRA det låter
Tack till ALLA som har styrt mig rätt och erbjudit all hjälp

Magnus



























































mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!

EAR
Rörfreak, QUADfan, ESL-fantast

3863 Posts

Posted - 2003/10/05 :  00:37:16  Show Profile Send EAR a Private Message  Reply
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
Du har lyckatsTjusiga bilder Magnus.
MVH/Mats

Nostalgi är kul och rören glöder
Och en vevis är aldrig fel
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2003/10/05 :  00:40:16  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
MMMmmm äntligen
Letar ändå blixt/lampa till en Sony DCR-PC100E på Ebay, så slipper jag joxa med kökslampor o skit

Ha det BÄST Missinatta

Magnus

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2003/10/05 :  01:28:25  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Fina bilder! Jag misstänker att den blir ruggigt varm, stämmer det?

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Rydberg
Member

4519 Posts

Posted - 2003/10/05 :  02:40:35  Show Profile Send Rydberg a Private Message  Reply
Hade ett gäng fina rör som skulle passat till din förstärkare, nu tyvärr sålda till italien.


I'm not a complete idiot, some parts are missing
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2003/10/05 :  03:27:43  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Äh, såna där har väl jag också...

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Rydberg
Member

4519 Posts

Posted - 2003/10/05 :  03:33:07  Show Profile Send Rydberg a Private Message  Reply
He he, det tror jag säkert, hmm 10000 rör så BÖR du ha en del. Är det hyffsat eftertraktade rör så är det ju värt en förmögenhet.


I'm not a complete idiot, some parts are missing

Edited by - Rydberg on 2003/10/05 03:33:54
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2003/10/05 :  04:16:13  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Nannar du mace?

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2003/10/05 :  12:08:32  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Gick o la mig vid 01.30 svensk tid
Idag strålar solen från klar himmel igen men kära Annika är fortfarande kass i magen
Läste på tal om magar att man har problem med MRSA (Methicillin Resistant Staphylococcus aureus) på ett sjukhus i Sverige och att det nästan är nationell KRIS !!!
Bra, för här har det gått så långt att man inte bryr sig längre, inte f*n isolerar vi folk med den 'buggen' inte vi har i stort sett alltid patienter på avdelningen som är MRSA+ (och VREF+ Methicillin Resistant Staphylococcus aureus) Sååå Nu har jag fått gnälla av mig

Det blir varmt så det räcker, har den stående på sidan i ett 'rack' pga av utrymmeskäl och brist på sladdar och dess längd Hyllplanet ovanför blir duktigt varmt men jag kollar med jämna mellanrum när den är igång

TJUSIGA RÖR

Magnus

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2003/10/05 :  12:26:32  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Så här illa ser det ut




mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2003/11/20 :  21:55:31  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Puhuuu Snart skall den tillbaka

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2003/11/24 :  07:31:16  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
OJ... Stackars dig!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000