Har under en längre period haft förmånen att kunna njuta till många medlemars bilder av sina/Era anläggningar. Det är alltid lika roligt att se hur andra har det det hemma hos sig. Många olika smaker,men det viktigaste är ju att man själv är/blir nöjd med det man själv har och inte faller med och apar efter andra. Inspiration kan man ju få på många sätt och ett roligt sätt är ju att få ta del utav andras bilder. Vill med detta lilla inlägg dela med mig utav hur det ser ut hemma hos mig just nu.... Mvh Entusiasten
Kort beskrivning av utrustning: Mini-Utopia Sub-Utopia Shanling T-100 2 x Vincent 991 Kablar
En fin anläggning du har som jag förmodar du är nöjd med ser ut att vara välljudandende sådan gordon härligt din Shanling T-100 är inte helt fel verkligen en helfräck cd-spelare.
Under utprovning för tillfället. Har en uppsättning kablar som går under namnet Magnan hemma just nu. Positivt så här långt. Kan återkomma med slutligt utlåtande vid senare tillfälle.
Cd spelaren står på en extremt kostsam "bänk".Total kostnad =500:- 3 st 6mm glasskivor staplade på varandra med dämpning mellan varje skiva och dessa är i sin tur ställda på 3 st dricksglas.Fungerar dock mycket bra.Detta i väntan på rätt bänk.
Snyggt och intressant system! Gillar tygarrangemanget skarpt. Är mittentyget för subben eller någon högre ordningens resonansstuds? Vad dämpade du med mellan glasskivorna i det luriga CD-fundamentet? /Matrixen
Det man ser på bilden är ett arangemang med flera funktioner.Dels som inramning av en väggmonterad duk samt som kamoflage för absorbenter.Har även en rent estetisk funktion.Sitter i en skena villket gör att man kan dra isär/ihop lite som det passar.
Ser mycket snyggt ut! Man blir nästan lite avundsjuk! Jag borde verkligen kasta ut TV skrället jag har mellan mina högtalare så man får chansen att få det så snyggt!
Kan vi inte få se lite närbilder på den intressanta CD spelaren? Från alla möjliga håll! MER BILDER helt enkelt på dina vackra saker!