HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 JayBee - numera WLM-diggare
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2007/12/07 :  11:50:28  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
du gör om bilden i mindre format o lägger in den på serven med samma namn så skrivs den över. Alternativt så editerar du inlägget så adressen pekar på den mindre bilden.

eller så snor du följande länk som du lägger in istället för länken du har använt
http://bildarkiv.hififorum.nu/ormen/b28d5ea2639569a20e9f7bae8.jpg

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

JayBee
Member

201 Posts

Posted - 2007/12/08 :  15:59:11  Show Profile Send JayBee a Private Message  Reply
Tack för tipset och länken. Jag har numera lärt mig hur man resizear bilder.
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2007/12/08 :  16:17:07  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Släng in bilden via img taggarna så den syns med vetja

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

widescreen4
Member

264 Posts

Posted - 2007/12/12 :  04:49:56  Show Profile  Visit widescreen4's Homepage Send widescreen4 a Private Message  Reply
JayBee som i JayBee Bollebygd?
Go to Top of Page

widescreen4
Member

264 Posts

Posted - 2008/08/30 :  17:29:22  Show Profile  Visit widescreen4's Homepage Send widescreen4 a Private Message  Reply
Det sitter ett galler framför diskanten som inte gör dej några tjänster direkt.
´Pilla bort det lite försiktigt och ta även av standard frontgaller så påverkas inte spridningen så mycket.
Go to Top of Page

JayBee
Member

201 Posts

Posted - 2012/11/14 :  18:41:44  Show Profile Send JayBee a Private Message  Reply
Hej,

Det var länge sedan jag skrivit något under denna rubrik.

Lägesrapport hösten 2012.

Jag kan konstatera att jag inte har kvar någonting av den anläggning jag hade 2003 eller 2007.

Numera har jag har nästan helt snöat in på WLMs produkter. De delar jag lyssnat på har det där svänget som jag alltid har letat efter. Samtidigt gillar jag designen och nu på senare år kan man få träsargen i svart vilket gör helheten mindre "orolig".

Någon mer på forumet som gillar/inte gillar WLM?

Go to Top of Page

Gozzi
Klubbmästare i UA, 200.000-klubben

953 Posts

Posted - 2013/03/05 :  16:26:53  Show Profile Send Gozzi a Private Message  Reply
WLM är bra skit , köpte mig en Sonata igår för att jag tänkte starta mig ett sekundärt system..men den boade in sig i huvudsystemet...

[i][purple]
Go to Top of Page

everwake
Member

268 Posts

Posted - 2013/03/05 :  19:11:34  Show Profile Send everwake a Private Message  Reply
bilder tack =), har ingen erfarenhet av WLM elektronik, men jag har ett par wlm lyra som jag troligen aldrig kommer att skiljas från, egentligen var det Diva montitor jag alltid velat ha, men när ett par Lyra dök upp kunde jag inte motstå dem...
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000