HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Ayn (uppdaterad 11/9)
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2004/09/11 :  16:51:20  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
Majik -> Majik/Klout - punch! Kontroll (speciellt i basen)! Närvaro! Spelglädje.
Majik/Klout -> Kairn/Klout - renhet. Timing. Ännu mer spelglädje.

Hur stora skillnaderna är, ptja...att byta ut Majik som försteg mot ett Kairn var ett mindre steg än att hänga på ett Klout till Majiken. Majikens akilleshäl är ju främst att den är lite väl klen.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Haakan
Member

2630 Posts

Posted - 2004/09/11 :  17:35:26  Show Profile Send Haakan a Private Message  Reply
låter härligt! det e nog det som saknas lite med majiken själva "punchen" annars e ja rätt nöjd faktiskt

edit: va ligger beggad klout i för prisklass nu

"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)

Edited by - Haakan on 2004/09/11 17:36:45
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2005/02/21 :  21:55:21  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
Oj, här var det länge sen det uppdaterades. Jaja, jag gick hursomhelst och skaffade mig en till Klout idag. Jag vet att de flesta här är relativt ointresserade av Linn så jag ska inte tjata om hur bra det låter här hemma nu MEN - en allmän sak vill jag säga iaf.

Det är märkligt att inte fler tillverkare har nån mer officiell inarbetad lösning för aktiv delning. Linn har aktiva kort som man stoppar i slutstegen och kopplar om, snabbt och smärtfritt gjort - och JÖSSES vilken skillnad det gör. Det lirar på helt annorlunda än innan jag stoppade i de aktiva korten. Den skillnaden skulle jag vilja unna alla att uppleva och därför känns det som synd att det verkar vara i princip bara främst Linn och Naim som satsat mer på detta. Vet att bägge dessa märken uppfattas som lite udda "fanatiker-märken", men det förändrar inte saken. Aktiv drift rockar! Fram för fler märken som fattar detta.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000