HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 PeterL
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

PeterL
Semesterfirare

371 Posts

Posted - 2003/04/30 :  09:09:02  Show Profile Send PeterL a Private Message  Reply
Slutsteg
ROTEL RB991

Försteg
Musical Fidelity A3CR

Högtalare
Mårten Design Monk

CD-spelare
NAD C541

Denna CD-spelare åker snart ut, det är alltför många cd-skivor med smårepor som den inte klarar av. Är det fler som har samma problem med 541:an?

Bor i Uppsala och undrar om det är många från Uppsala på detta forum? Vore intressant att göra lite tester tillsammans.

/Peter

Rubriken ändrad, läs Handboken för medlemmarnas system.
Pjotre

PeterL

Edited by - Pjotre on 2003/04/30 11:06:18

Knoppen
Member

3244 Posts

Posted - 2003/04/30 :  10:49:25  Show Profile Send Knoppen a Private Message  Reply
Jag känner en kille som kallas för "Morello" men han är avstängd. Om du skickar mig ett pm, kan du få hans mejladress. Han är grymt elak! (inte alls)


/Johan

Mäter det dåligt så är det iaf inte bra..
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2003/05/03 :  00:48:29  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message  Reply
tjena Peter.
Har också NAD c541.
Den är lite känslig för repor och damm.
Jag ser till och hålla min skivor fria från repor, men jag är också lite av en pedant.
Hoppas också kunna byta ut den mot något bättre snart.
Fast den spelar bra för pengarna.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000