Strömmen går sedan vidare till det här filtret som är ett hemma bygge med siemens komponenter. går ej att få tag på i handeln. filtrerarelen otroligt mycke bättre än de i handeln.
jag mätte i en minut i varje uttag låg precis på 230v konstant.
har fixat en hemmagjord matta idag av kork. priset slutade på ca 200kr. Det har ju varit en del snack om denna kork här på forumet försökte lägga upp bild men det blev någe fel ska försökja igen imorrn.
Hurra!! Jag har ju varit med å lyssnat vid varje uppgraderingstillfälle och det har verkligen hänt saker sedan ett halvår tillbaka... och det har knappt kostat pengar heller! lyckans ost vilka fynd du gör!
Tycker jag känner igen dina högtalare från ett test i High Fidelity. Det är ett gammalt nummer...eller är det så (illa) att jag bara drar paralleller beroende på den väldigt karaktäristiska elementplaceringen.
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!