HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 Länk sidan , fråga om timeout/frysta sidor
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/11/27 :  08:30:41  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Jag skulle in kolla lite på länkarna som finns på HF Forum o märkte en konstig sak.

Den är lika seg som sökning men hade man HF öppet i ett annat fönster o sökte på Linksidan då frös HF forum med. Medans jag skrev det här medelandet så hade jag den frysta länksidan uppe o valde jag då att öppna nån av länkarna uppe i högra hörnet i nytt fönster , fick jag bara upp ett tomt fönster.

Öppnade jag ett helt nytt fönster o skrev in Hf forum så fungerade det som det ska. Jag fick även kopiera det här messet då fönstert jag jobbade med/via har låst sig. Inga felmedelande eller så alls

Det här är inget superviktigt antagligen ..........

*edit*
Gå in på länksidan o klicka på Search knappen , gå sen vidare via länkarna uppe till höger o se vad som händer.

Flyttade tråden från OffT till Forummjukvara och buggar.
/ztenlund

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Edited by - ztenlund on 2006/12/11 17:59:09

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2006/12/11 :  18:00:19  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Jag får också en tvärlåsning, inte särskilt lyckat även om det lär vara få som drabbas av detta fel.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.05 sekunder. Snitz Forums 2000