Om nå'n fortfarande kör W10 på en gammal maskin som inte stödjer W11 så kommer här lösningen på problemet. Hämta w11 mediacreationtool.exe hos microsoft. Ha en Usb på minst 8Gb klar Kör mediacreationtool och välj usb'n när den visas. När allt är klart, vilket tar en god stund. Start sök skriv cmd och kör som administratör Skriv enhetsbokstaven för usb-minnet exvis I: och tryck enter Skriv setup /product server och tryck enter. Inga frågor om lämplighet kommer utan installationen startar som den ska behåll filer mappar och appar När installationen är klar så kan man ställa in saker som man vill ha det. Lycka till
Efterskrift. Man har 10 dar att ångra sig och gå tillbaks till W10 om man ogillar det man får.
Skulle nå'n prova och gilla så berätta gärna hur det gick. Var det så enkelt som jag beskrev eller ska jag ändra i texten?
"Clarity by Choise" Klaga inte på att du inte får det du vill ha var glad att du inte får vad du förtjänar
Slipp kontot och skapa offlinekonto i home edition så här när anslutning till nätverk kommer upp, gör följande tryck shift+F10 för att öppna dosprompten Skriv oobe\bypassnro tryck enter. datorn startar om och installationen fortsätter Här en länk för att kolla själv www.youtube.com/watch?v=62w1rKxOZMs Hoppas det hjälper Länken gör en sak till shift+F10 och skriv ipconfig /release +enter Sen funkar det med offlinekonto, men länken är bättre än jag på att förklara
"Clarity by Choise" Klaga inte på att du inte får det du vill ha var glad att du inte får vad du förtjänar