HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Vinyltips
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Pipes
Member

591 Posts

Posted - 2003/02/21 :  02:34:55  Show Profile  Visit Pipes's Homepage Send Pipes a Private Message
Ville bara fixa en länk till den numera låsta topicen http://www.hififorum.nu/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=5100&whichpage=1som vi gärna vill ha olåst (snääääälla moderatorerna).

Finns det ingen därute som har köpt nya vinyler. Nin. du har väl inte slutat köpa? Själv kommer jag med recensioner imorgon.

Moderator på http://www.vinylengine.com/

Edited by - Pipes on 2003/02/21 02:36:31

nin
Semesterfirare

2425 Posts

Posted - 2003/02/21 :  05:58:14  Show Profile Send nin a Private Message
Nej, jag har inte slutat köpa men jag kan inte lyssna just nu tyvärr.
Intressant med nya recensioner, jag väntar med späning!
Go to Top of Page

SZR
Guran!

1515 Posts

Posted - 2003/02/21 :  08:31:14  Show Profile  Visit SZR's Homepage Send SZR a Private Message
Varför blev den låst?

//StefanZ

"..are all these your guitars..?"
Go to Top of Page

Peta
Member

68 Posts

Posted - 2003/03/02 :  19:22:14  Show Profile Send Peta a Private Message
Undrar det jag också. Var det något jag skrev, eftersom den låstes efter två inlägg av mig. Blir lite paranoid.
För övrigt borde jag sluta köpa skivor och spara pengarna till en skivspelare. Min Pioneer som jag köpte beg för 200 kr för ca 15 år sedan är rätt sunkig och spelar nästan 35 varv i minuten. Köper en Pro-Ject så fort det blivit ett par tusen över i plånboken.
Annars tror jag jag skulle köpt ett par gamla Aretha Franklin-LP som jag sett nyutgivna. Fast jag klara mig: köpte nyligen "Decade" med Neil Young, och den håller att lyssna på ett tag.
Go to Top of Page

n/a
deleted

1491 Posts

Posted - 2003/03/02 :  19:56:21  Show Profile Send n/a a Private Message
Alla trådar blir väl låsta efter ett tag om dem ej är aktiva...

Jag vill gärna ha tips på nya LPs!!!
Go to Top of Page

Hatoil
Member

1102 Posts

Posted - 2003/03/02 :  21:16:30  Show Profile  Visit Hatoil's Homepage Send Hatoil a Private Message
Har köpt lite, både begagnat och nytt.

Beg: T-Rex/Marc Bolan låter hittills alltid bra på vinyl. Marianne Faithful också.

Nytt: Jon Spencer Blues Explosion 'Plastic Fang' och Console (tysk elektronica, funkar om man gillar Air och dylikt, de sjunger på engelska) 'Reset the Preset' är båda kanoninspelningar. Rekommenderas!

Säljer ny och begagnad vinyl i butik och på nätet: www.vinylium.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000