HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Micromega CD 3.1/Duo BS2 Dac
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Big Pete
Member

224 Posts

Posted - 2003/02/20 :  20:57:52  Show Profile Send Big Pete a Private Message
Behöver hjälp med tips, är detta något att satsa på? Från 95 och låter gott,men vad ska det kosta? P.L

PSET-High Smile Value Per Watt!

K-man
Member

795 Posts

Posted - 2003/02/20 :  21:37:02  Show Profile Send K-man a Private Message
Hej du!

Om jag inte minns fel så var det en sådan ute på försäljning här på forumet för ngn månad sedan.. använd "search" funktionen så kanske du kan hitta vad han begärde, och om den blev såld.... har för mig att det var ca 5' han begärde.....

Visst kan det vara ngt att satsa på, men det är en i CD-utveckling sett ganska gammal konstruktion.... men den låter ju inte dåligt... och den är ju lite ball med sitt "plexilock"...

PS, ja...jag har haft den...

De nackdelar som verkar vara ganska vanliga är att de ofta har bekymmer att läsa skivor som är av bristande kvalitet, väldigt långa (inspelningstid alltså...) eller brända....

En annan sak som är ganska allmän är att DAC:n ger klart mycket störning ut på nätet.... min tv-motagning var inget vidare när dac:n stod på..... och stängde jag av den, lät den sämre innan den blev varm.... så jag fick titta på dålig tv-bild

\\K-man
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000