Gjorde ett impulsköp under påskhelgen efter några öl... :) Låter bra som fan! Kör 2.1 just nu med importerad kalibrering från REW. 2000:- i runda slängar + tull och avgifter på 668:-. Tänk inte ens tanken att den ska slinka igenom DHL... Men, låter utmärkt!
Var just ASIO som inte Equalizer APO stödjer som gjorde att jag köpte den, behöver låg latency när jag kör Cubase.Förrutom detgör ju 2X4 HD egetligen samma sak som APO fast enklare och 2600:- dyrare. :)
Klart den kan! Om ditt ljudkort har flera utgångar så går det. Mitt Focusrite med fyra linje ut känns igen som Quadraphonic. Kört 2.1 med 24db delning utan problem. Eller...när jag hittat info om det.
Det jag menar är att det finns inget självklart script att ladda ner. Lite jobbigt. Det är gratis men sen måste man vara programmerare själv känns det som. Enkelt för dom som är inne i det. Men finns trådar på. https://sourceforge.net/p/equalizerapo/discussion/
Jag behöver 9 kanaler så Nanon får allt stanna :) Kan man leva med att köra HDMI är den rena drömmen om man vill dela sina högtalare digitalt. Eller som hub i ett flerkanalssystem vilket den är gjord för, eller kombinerar man det som jag gör.
Nanon kan även uppgraderas med Dirac men då försvinner alla delningsfunktioner och Peq:s :( Jag hade velat ha båda samtidigt!!