HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Ren ström för den oblyge...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Johansson
var e mitt Pass?

606 Posts

Posted - 2003/02/04 :  15:29:43  Show Profile Send Johansson a Private Message
Ingen av er som har ett elverk ståendes i någon skrubb? Vorde det inte en idé att testa driva cd och försteg med det?

Eller varför inte skaffa en bra generator, köpa en stationär gasturbin och snöra ihop rubbet mot stereon med en JPC-sladd i lämplig längd? Mycket fränare och tystare och man kan tillverka bränsle med den där apparaten som man destillerar batterivatten med.

Tänk vad förvånade era grannar ska bli när du poppar för fullt under nästa strömavbrott...

//Johansson

Bättre tiga och tas för idiot än tala och undanröja alla tvivel...

micke76
Member

454 Posts

Posted - 2003/02/04 :  16:17:45  Show Profile  Visit micke76's Homepage Send micke76 a Private Message
det blir en avvägning då mellan hur mycket man vill festa och hur mycket man vill lyssna på musik

/micke
Go to Top of Page

Tank
Member

520 Posts

Posted - 2003/02/04 :  16:33:48  Show Profile  Visit Tank's Homepage Send Tank a Private Message
Kan poppa bäst jag vill om jag vore hemma med pågående strömavbrott

30KVA elverk kopplat till traktorn, tuffar på bra, bara vi och en till i byn där det lyser...

Krämen från elverket är dock inget att hurra för, tyvärr. Lysena fluxar.

Edited by - Tank on 2003/02/04 16:35:00
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000