HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Superdemo på Marten Centre 14-16/9
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mårten Design
Member

252 Posts

Posted - 2012/09/02 :  22:59:56  Show Profile  Visit Mårten Design's Homepage Send Mårten Design a Private Message

Edited by - Mårten Design on 2012/09/13 13:13:17

Audionet
Reportage-Harry 2007, 100.000-klubben

4639 Posts

Posted - 2012/09/03 :  16:48:31  Show Profile  Visit Audionet's Homepage Send Audionet a Private Message
Detta får man ju bara inte missa!

- Jag undrar hur dom medeltida människorna kunde klara sig utan skivspelare.
- Det kunde dom inte, dom är ju döda allihop.

Min blogg http://matvinhifi.blogspot.se
Min hemsida http://www.bildifokus.se
Facebook
http://www.facebook.com/Bildifokus
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2012/09/03 :  16:56:38  Show Profile Send byZan a Private Message
Ett nytt rum och nya högtalare - spännande Klart att man ska titta in och hälsa på bröderna när man är i stan
Go to Top of Page

Mårten Design
Member

252 Posts

Posted - 2012/09/13 :  12:01:45  Show Profile  Visit Mårten Design's Homepage Send Mårten Design a Private Message
I senaste numret av Stereophile så har precis samma MSB DAC, som vi valt för vårt referenssystem, testats med mycket gott resultat. De skriver bla:

"The best digital setup Michael Fremer and I have heard."
"I was digging out music from all corners of my collection, just to hear it "real" before the MSBs had to go back." - Jon Iverson / Stereophile

"MSB Technology's Diamond DAC IV offers the best measured performance in the digital domain that I have encontoured" - John Atkinson / Stereophile

Kom och lyssna själv.

Edited by - Mårten Design on 2012/09/13 13:32:10
Go to Top of Page

Mårten Design
Member

252 Posts

Posted - 2012/09/14 :  10:12:36  Show Profile  Visit Mårten Design's Homepage Send Mårten Design a Private Message
Vi har två super källor att spela från. Förutom MSB Diamond DAC så har vi Bergmann Sleipner med Ortofon MC Anna och Whest Ref V riaa förstärkare. Den har stått på inspelning den senaste veckan och det låter fantastiskt bra från båda systemen. Ta chansen att lyssna till analogt och digitalt ljud av yppersta världsklass.
Go to Top of Page

Imperial
Medlem i AÖ

2682 Posts

Posted - 2012/09/15 :  10:33:00  Show Profile Send Imperial a Private Message
Tjenare!

En får tacka för en trevlig demo.
För min del blev det mera prat än lyssning.

/

Rör å tillbehör när jag är med i matchen.
jbl2480@hotmail.com
Deltidare på Hifikit
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2012/09/15 :  10:46:47  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Tack för igår! Audionet fivk till några fina bilder, kolla här!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2012/09/17 :  20:06:15  Show Profile Send byZan a Private Message
Dessa specialdemos som Mårten bjuder på är för mig en riktig höjdpunkt i mitt hifi-intresse. Det är lika trevligt varje gång att både få lyssna och att få träffa alla trevliga likasinnade personer.

Tackar bröderna för detta enastående evenemang, tack, tack

/byZan
Go to Top of Page

Mårten Design
Member

252 Posts

Posted - 2012/09/18 :  20:59:09  Show Profile  Visit Mårten Design's Homepage Send Mårten Design a Private Message
Tack alla som kom och lyssnade. Vi hade fullt upp i tre dagar. Mycket roligt.

Refererensanläggningen kommer att stå kvar ett tag framöver och är det någon som missade demon i helgen och vill komma och lyssna så är det bara att ringa eller att maila för att boka tid på 031-207200 eller info@marten.se, så ska vi ge er en upplevelse ni sent skall glömma,

Mvh

Edited by - Mårten Design on 2012/09/18 21:00:22
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000