HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Voighthorn från valutronic
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Cyberpunkare
Member

218 Posts

Posted - 2012/08/02 :  13:38:10  Show Profile Send Cyberpunkare a Private Message
Funderar på att bygga dessa högtalare till ungarna.
Har hört att dom kan vara lite vassa i diskanten, är det något mer man behöver veta?
Finns det andra alternativ i samma prisklass? Eftersom dom är ungar (13, 11, 9) så är det mest elektronisk musik och rock dom lyssnar på.

Fuling
DIY-Harry 2006, 200.000-klubben

7796 Posts

Posted - 2012/08/02 :  20:03:28  Show Profile Send Fuling a Private Message
Minns att jag såg de här hornen på den tiden internet var ungt. Jag gissar att det finns mer väldokumenterade byggprojekt uppbackade av moderna mät- och simuleringsmetoder att välja bland år 2012.

"För mig påverkar inte priset kabelns elektriska egenskaper och därmed deras påverkan på ljudet"
Go to Top of Page

Cyberpunkare
Member

218 Posts

Posted - 2012/08/03 :  07:22:23  Show Profile Send Cyberpunkare a Private Message
Kan vara så Fuling, hoppas på att få tips här på forumet om andra byggen eftersom jag tydligen är lite lat på min semester
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000