HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Ljudkort till dator?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

n/a
deleted

1846 Posts

Posted - 2002/07/23 :  21:48:05  Show Profile Send n/a a Private Message
Då var det beställt.

Go to Top of Page

n/a
deleted

1846 Posts

Posted - 2002/07/26 :  10:43:42  Show Profile Send n/a a Private Message
Jag hittade en recension som kanske är av intresse.

http://www.tweakmax.com/html/ap2496/ap2496-1.cfm



Go to Top of Page

n/a
deleted

1846 Posts

Posted - 2002/07/26 :  23:13:11  Show Profile Send n/a a Private Message
Då var kortet installerat och allt jag har provat fungerar som det skall. Det var minst sagt efterlängtat.

Go to Top of Page

Majesty
Member

104 Posts

Posted - 2002/07/27 :  01:35:35  Show Profile Send Majesty a Private Message
Ja och hur låter det?
Vad hade du för kort innan?

Go to Top of Page

n/a
deleted

1846 Posts

Posted - 2002/07/27 :  09:21:08  Show Profile Send n/a a Private Message
Tidigare har jag dragits med ett SB pci128 men jag köpte och lämnade tillbaka ett Terratec 6fire LT. Dom ljudmässiga egenskaperna är än så länge bara provade med lurarna(Porta pro)men än så länge så kan jag hålla med recensenten i länken jag postade.

"The Audiophile 2496 sounds extremely good! Honestly, I'm not sure if I ever heard such clear and crisp sound from any other soundcard. The whole register, from bass to treble felt very "present", also when playing at low levels. When no audio was playing, setting the input and outputs levels at max didn't reveal any tendency of noise. This was also confirmed by Wavelab, where the "visible" noise-floor was about -95db to -100dB, depending on sample frequency and resolution. It's obvious that the engineers behind this card are fully aware of what they are doing. It's even hard to imagine how it could get any better and still be possible to hear an improvement. I'm sure of that any "Audiophile" would be extremely happy with the audio quality of this soundcard."

Jag har provat det mesta i musikformat, även 24/96 och det låter väldigt lovande.

Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000