HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Highend 2012 Sheraton
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2012/01/29 :  19:00:21  Show Profile Send bearwik a Private Message
Snart är det dags! http://highendmassan.se/
Äntligen mässa på hemmaplan.

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2012/01/29 :  19:29:53  Show Profile Send byZan a Private Message
Mässa på hemmaplan är inte att förakta, vi syns där

Blir det en gemensam middag på lördag kväll?
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2012/01/29 :  19:47:52  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Det hoppas jag på!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2012/01/29 :  20:09:26  Show Profile Send Micke Y a Private Message
Går på mässan på söndagen men följer gärna med på middag på lördag

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Revoxarn
Klubbmästare, Nerikes Audiofiler

806 Posts

Posted - 2012/01/30 :  09:07:44  Show Profile Send Revoxarn a Private Message
Sheraton har lovat att det blir fler garderober i år
så att man slipper bära på ytterkläderna i flera timmar.

Revoxarn
Klubbmästare för N.A - skicka PM för mer info/medlemskap.
Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2012/01/30 :  15:53:39  Show Profile Send ryst a Private Message
Någon som vet om de kör med kortbetalning i dörren i år?

PärR
Member

212 Posts

Posted - 2012/01/30 :  19:42:25  Show Profile Send PärR a Private Message
Verkar inte som HiFi Forum har lagt in denna mässa i HiFi kalendern ännu på "framtida händelser", trots att där finns events beskrivna som går av stapeln långt efter Sheratonmässan..
Något skäl till det? Aldrig fel att påminna annars på en "löpsedel" som HiFikalendern. En tråd som Bearwiks försvinner ju annars snabbt ner. Tack Bearwik f.ö

/P
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2012/01/30 :  20:01:01  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Pär, vi har valt att inte ha någon "kalender-service" för arrangörer utan kalenderhändelserna kan läggas in av alla. Normalt brukar de läggas in av arrangören eller någon medlem. Det är nog inte värre än att Audioconcept, som är de som står bakom mässan, glömt att lägga in den.

Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2012/01/30 :  20:04:05  Show Profile Send ztenlund a Private Message
quote:
Verkar inte som HiFi Forum har lagt in denna mässa i HiFi kalendern ännu på "framtida händelser", trots att där finns events beskrivna som går av stapeln långt efter Sheratonmässan..
Något skäl till det? Aldrig fel att påminna annars på en "löpsedel" som HiFikalendern. En tråd som Bearwiks försvinner ju annars snabbt ner. Tack Bearwik f.ö

Något ansiktslöst "HiFi Forum" som lägger in händelser i kalendern finns inte. Smartast hade ju varit att bearwik hade lagt in den här tråden som kalendertråd. Tyvärr går det inte att omvandla den.

Men visst, jag kan starta en låst tråd och länka till den här.

Edit: Pac hann visst komma in emellan när jag skrev inlägget. Jag har lagt in en låst tråd för att få in den i kalendern i alla fall och hänvisat vidare till den här.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

PärR
Member

212 Posts

Posted - 2012/01/30 :  20:32:04  Show Profile Send PärR a Private Message
Ok. Då har man lärt sig något nytt.. Tack!

Blir väl en "uppackningstråd" vart det lider eftersom det börjar dra ihop sig

/P
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2012/01/30 :  23:37:11  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Mässblänkaren läggs in imorgon - lagom två veckor innan det är dags för avspark.....
(inte bortglömd) :-)

Mvh, Audio Concept

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2012/01/31 :  06:40:17  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
quote:
Mässblänkaren läggs in imorgon - lagom två veckor innan det är dags för avspark.....
(inte bortglömd) :-)
Härligt att höra, den är uppenbarligen väldigt efterlängtad.

quote:
Blir väl en "uppackningstråd" vart det lider eftersom det börjar dra ihop sig
Det hoppas jag med Pär. Tyvärr har jag långt att åka så vi får hoppas att någon annan har möjligheten att ge oss en försmak.

Go to Top of Page

Rickard.v
Member

195 Posts

Posted - 2012/01/31 :  20:37:23  Show Profile  Visit Rickard.v's Homepage Send Rickard.v a Private Message
Jag har också funderat varför den inte var med på kommande händelser.

Läste i nya H&M att det händer saker på ett hotell till i närheten. Spännade!

Denon Dali Supra.
Go to Top of Page

Rickard.v
Member

195 Posts

Posted - 2012/01/31 :  20:39:39  Show Profile  Visit Rickard.v's Homepage Send Rickard.v a Private Message
Audio Concept: Tycker pris info är lite konstig. Det verkar som det kostar 180kr att gå in på lördagen? O 100kr på söndagen. Är det så???
(åker 10mil så det blir bara en dag för mig)

Denon Dali Supra.
Go to Top of Page

Highendmässan
Starting Member

49 Posts

Posted - 2012/01/31 :  21:36:15  Show Profile Send Highendmässan a Private Message
Rickard,

mässpriset är 180,- Utöver det finns det ett erbjudande - att kunna gå enbart söndag till reducerat pris.

** Tidigare år har mässan haft mycket folk på lördag, och mindre på söndag. Med erbjudandet ovan blir det en bättre fördelning mellan dagarna, vilket gör det trivsammare för alla besökare, samt att det underlättar hotellets logistik mm.

ps. På lördag ger Anna-Lotta Larsson en konsert som ingår i biljettpriset.

Hoppas vi syns på mässan.

Mvh, Highendmässan/Audio Concept
Go to Top of Page

Rickard.v
Member

195 Posts

Posted - 2012/02/01 :  21:31:39  Show Profile  Visit Rickard.v's Homepage Send Rickard.v a Private Message
Då var det som jag trodde att ni har ett högre pris på lördagen för att omfördela lite besökare till söndagen.

Men samtidigt har ni en speciellt lockbete A-L L på lördagen. Om hon hade varit där på söndagen har ni omfördelat mera.

Ja det är tänkt att vi ses där. Eftersom min son har 3års kalas på lördagen, Men på söndag är det ett fotoevent här i stan som aldrig händer annars. Men Hifi är ju mitt stora intresse.....

Denon Dali Supra.
Go to Top of Page

Highendmässan
Starting Member

49 Posts

Posted - 2012/02/03 :  13:13:09  Show Profile Send Highendmässan a Private Message
Rickard,

hoppas att du både får ett trevligt kalas med din son på lördag - och att du hinner med mässan :-)

Mvh, Highendmässan / Audio Concept
Go to Top of Page

Bunkert
Member

769 Posts

Posted - 2012/02/10 :  19:33:32  Show Profile  Visit Bunkert's Homepage Send Bunkert a Private Message
Detta blir kul!
Go to Top of Page

Rickard.v
Member

195 Posts

Posted - 2012/02/11 :  12:51:49  Show Profile  Visit Rickard.v's Homepage Send Rickard.v a Private Message
Det ser inte bra ut. Har haft 40gr feber sedan i onsdags. Fick pencilin igår så det verkar som feber är på väg att ge sig av. Men snorig o hostig, inget vidare. Synd för nu är jag sugen på ett besök. missade förra året.

Men får nog sikta på high end 2013 känns det som. Om inte medecinen gör mirakel kommande dygnet.

Denon Dali Supra.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2012/02/11 :  14:59:39  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Krya på dig Rickard!

Idag blev det transport och ikväll blir det party på Belgobaren!
Jag går på mässan imorgon.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000