Author |
Topic |
|
bearwik
200.000-klubben
4289 Posts |
|
byZan
200.000-klubben
4435 Posts |
Posted - 2012/01/29 : 19:29:53
|
Mässa på hemmaplan är inte att förakta, vi syns där
Blir det en gemensam middag på lördag kväll? |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2012/01/29 : 19:47:52
|
Det hoppas jag på! |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7709 Posts |
Posted - 2012/01/29 : 20:09:26
|
Går på mässan på söndagen men följer gärna med på middag på lördag
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
|
|
Revoxarn
Klubbmästare, Nerikes Audiofiler
806 Posts |
Posted - 2012/01/30 : 09:07:44
|
Sheraton har lovat att det blir fler garderober i år så att man slipper bära på ytterkläderna i flera timmar. |
Revoxarn Klubbmästare för N.A - skicka PM för mer info/medlemskap.
|
|
|
ryst
Medlem i AÖ
1470 Posts |
|
PärR
Member
212 Posts |
Posted - 2012/01/30 : 19:42:25
|
Verkar inte som HiFi Forum har lagt in denna mässa i HiFi kalendern ännu på "framtida händelser", trots att där finns events beskrivna som går av stapeln långt efter Sheratonmässan.. Något skäl till det? Aldrig fel att påminna annars på en "löpsedel" som HiFikalendern. En tråd som Bearwiks försvinner ju annars snabbt ner. Tack Bearwik f.ö
/P |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2012/01/30 : 20:01:01
|
Pär, vi har valt att inte ha någon "kalender-service" för arrangörer utan kalenderhändelserna kan läggas in av alla. Normalt brukar de läggas in av arrangören eller någon medlem. Det är nog inte värre än att Audioconcept, som är de som står bakom mässan, glömt att lägga in den.
|
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben
8776 Posts |
Posted - 2012/01/30 : 20:04:05
|
quote: Verkar inte som HiFi Forum har lagt in denna mässa i HiFi kalendern ännu på "framtida händelser", trots att där finns events beskrivna som går av stapeln långt efter Sheratonmässan.. Något skäl till det? Aldrig fel att påminna annars på en "löpsedel" som HiFikalendern. En tråd som Bearwiks försvinner ju annars snabbt ner. Tack Bearwik f.ö
Något ansiktslöst "HiFi Forum" som lägger in händelser i kalendern finns inte. Smartast hade ju varit att bearwik hade lagt in den här tråden som kalendertråd. Tyvärr går det inte att omvandla den.
Men visst, jag kan starta en låst tråd och länka till den här.
Edit: Pac hann visst komma in emellan när jag skrev inlägget. Jag har lagt in en låst tråd för att få in den i kalendern i alla fall och hänvisat vidare till den här. |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
|
|
PärR
Member
212 Posts |
Posted - 2012/01/30 : 20:32:04
|
Ok. Då har man lärt sig något nytt.. Tack!
Blir väl en "uppackningstråd" vart det lider eftersom det börjar dra ihop sig
/P |
|
|
Audio Concept
Member
981 Posts |
Posted - 2012/01/30 : 23:37:11
|
Mässblänkaren läggs in imorgon - lagom två veckor innan det är dags för avspark..... (inte bortglömd) :-)
Mvh, Audio Concept |
mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end
www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2012/01/31 : 06:40:17
|
quote: Mässblänkaren läggs in imorgon - lagom två veckor innan det är dags för avspark..... (inte bortglömd) :-)
Härligt att höra, den är uppenbarligen väldigt efterlängtad.
quote: Blir väl en "uppackningstråd" vart det lider eftersom det börjar dra ihop sig
Det hoppas jag med Pär. Tyvärr har jag långt att åka så vi får hoppas att någon annan har möjligheten att ge oss en försmak.
|
|
|
|
Rickard.v
Member
195 Posts |
Posted - 2012/01/31 : 20:37:23
|
Jag har också funderat varför den inte var med på kommande händelser.
Läste i nya H&M att det händer saker på ett hotell till i närheten. Spännade! |
Denon Dali Supra. |
|
|
Rickard.v
Member
195 Posts |
Posted - 2012/01/31 : 20:39:39
|
Audio Concept: Tycker pris info är lite konstig. Det verkar som det kostar 180kr att gå in på lördagen? O 100kr på söndagen. Är det så??? (åker 10mil så det blir bara en dag för mig) |
Denon Dali Supra. |
|
|
Highendmässan
Starting Member
49 Posts |
Posted - 2012/01/31 : 21:36:15
|
Rickard,
mässpriset är 180,- Utöver det finns det ett erbjudande - att kunna gå enbart söndag till reducerat pris.
** Tidigare år har mässan haft mycket folk på lördag, och mindre på söndag. Med erbjudandet ovan blir det en bättre fördelning mellan dagarna, vilket gör det trivsammare för alla besökare, samt att det underlättar hotellets logistik mm.
ps. På lördag ger Anna-Lotta Larsson en konsert som ingår i biljettpriset.
Hoppas vi syns på mässan.
Mvh, Highendmässan/Audio Concept |
|
|
Rickard.v
Member
195 Posts |
Posted - 2012/02/01 : 21:31:39
|
Då var det som jag trodde att ni har ett högre pris på lördagen för att omfördela lite besökare till söndagen.
Men samtidigt har ni en speciellt lockbete A-L L på lördagen. Om hon hade varit där på söndagen har ni omfördelat mera.
Ja det är tänkt att vi ses där. Eftersom min son har 3års kalas på lördagen, Men på söndag är det ett fotoevent här i stan som aldrig händer annars. Men Hifi är ju mitt stora intresse..... |
Denon Dali Supra. |
|
|
Highendmässan
Starting Member
49 Posts |
Posted - 2012/02/03 : 13:13:09
|
Rickard,
hoppas att du både får ett trevligt kalas med din son på lördag - och att du hinner med mässan :-)
Mvh, Highendmässan / Audio Concept |
|
|
Bunkert
Member
769 Posts |
Posted - 2012/02/10 : 19:33:32
|
Detta blir kul! |
|
|
Rickard.v
Member
195 Posts |
Posted - 2012/02/11 : 12:51:49
|
Det ser inte bra ut. Har haft 40gr feber sedan i onsdags. Fick pencilin igår så det verkar som feber är på väg att ge sig av. Men snorig o hostig, inget vidare. Synd för nu är jag sugen på ett besök. missade förra året.
Men får nog sikta på high end 2013 känns det som. Om inte medecinen gör mirakel kommande dygnet. |
Denon Dali Supra. |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2012/02/11 : 14:59:39
|
Krya på dig Rickard!
Idag blev det transport och ikväll blir det party på Belgobaren! Jag går på mässan imorgon. |
|
|
|
|
Topic |
|