Jag ville bara tipsa om en skivaffär som ligger i Hong Kong. www.cdwow.se
Beställde en hel hög med skivor från dem och som exempel kan jag dra Opeth's nya platta. 179:- + frakt i Sverige för special edition och den kostar 99:- där. Inklusive frakt! Otroligt!
Beställde och betalade via Paypal i söndags, fick hälften av skivorna i brevlådan i dag.
Där har jag handlat många ggr. I början handlade man med HK-dollar. Kunde bli riktigt billigt. Har man inte bråttom så kan jag också rekommendera denna site. För mig har det aldrig strulat.
Har också handlat där. Ibland kan det ta riktigt lång tid at få grejerna men oftast går det snabbare. Tänk på att tullen kan hitta skivorna (import utom EU) och då blir det lite dyrare.
Jag beställde rätt många skivor och hälften kom på någon dag bara men resten har kanske fastnat hos tullen?
Är det inte nån gräns på varans värde eller något liknande?
De skickas ju som brev och värdet är oftast runt 6-8 dollars för en skiva så de flesta borde väl trilla igenom?
Jag får dock lite bilder framför mig när de håller upp mina skivor i Australiensiska tullen (tv-programmet) och säger att det är just på detta sätt heroin oftast smugglas till västvärlden. :)
Fick en Verve skiva av dem men den var pressad i Argentina. AAD skivor låter olika från vilket land de är pressade men DDD låter mycket lite margimelt.