HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Max Raabe i Lisebergshallen
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

lars
Member

461 Posts

Posted - 2011/08/29 :  20:46:05  Show Profile Send lars a Private Message
http://liseberg.se/sv/hem/Scen--show/Lisebergshallen/Max-Raabe--Palast-Orchester/

patrikcaesar
Member

704 Posts

Posted - 2011/09/14 :  13:36:36  Show Profile Send patrikcaesar a Private Message

Tack för tipset.
Jag avgudar honom och Palast orkestern.
Patrik

Generalimportör för HALCRO i Skandinavien
Återförsäljare av High end hifi.
Showroom i Skånes mitt.
Initiativtagare till Highendsociety.se

patrikcaesar@yahoo.com

0737 61 43 83
Go to Top of Page

iroise
Member

1753 Posts

Posted - 2011/09/15 :  22:54:56  Show Profile Send iroise a Private Message
Såg/hörde av misstag en tvsändning med nämnda artist/orkester o jag föll som en mätt elefant, helt fantastiskt framträdande o med en musik som jag vanligtvis inte gillar men framförandet, mästerligt!
Go to Top of Page

lars
Member

461 Posts

Posted - 2011/09/15 :  23:03:55  Show Profile Send lars a Private Message
Det var nog TV-sändningen från Berlin du såg. Det var samma med mig. Jag satte på TV och hamnade mitt i livekonserten från Berlin. Min första reaktion var: vilken jävla smörja. Efter att ha lyssnat en stund upptäckte jag att det är ju bra. Det är skickligt framfört med väldigt duktiga musiker och dom spelar med glimten i ögat. Sen satt jag som klistrad framför TV:n och trodde inte mina ögon/öron. Så bra var det.

Det är första gången dom är i Sverige. Först skulle dom bara spela i Malmö o Stockholm som blev utsålt direkt. I Malmö o Stockholm har dom lagt till varsin extra konsert plus lagt till Göteborg o Jönköping. Det skall bli väldigt kul att höra dom live.

Edited by - lars on 2011/09/15 23:05:00
Go to Top of Page

iroise
Member

1753 Posts

Posted - 2011/09/17 :  08:21:34  Show Profile Send iroise a Private Message
Ja det var faktiskt en märklig upplevelse, tror inte det hade funkat med endast musiken, framträdandet var lika viktigt!?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000