HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Bryston 1b försteg
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Cyberpunkare
Member

218 Posts

Posted - 2011/06/22 :  07:06:50  Show Profile Send Cyberpunkare a Private Message
Hej.
Har kommit över ett Bryston 1b försteg för kaffepengar (500 kr).
Har någon av er erfarenhet av detta försteg?
Hur "bra" är den? Tycker det är svårt att hitta info om just detta på nätet eller så är det jag som är blind =).

Cyberpunkare
Member

218 Posts

Posted - 2011/07/05 :  20:16:43  Show Profile Send Cyberpunkare a Private Message
Nu har jag försökt att bilda mig en uppfattning om försteget genom att läsa på nätet och det verkar vara...riktigt bra.
Jag funderar nu på hur jag ska ta reda på HUR bra den är eftersom det kanske är en av få saker jag ska behålla.

Skulle någon med en bra anläggning kanske kunna stå ut med att jag och min förförstärkare besöker er för att se hur den presterar i DIN rigg?
Om ni också råkar ha en bra vinylspelare så kanske vi kan utvärdera hur förstegets ria är också (har separat ingång på mm eller mc).

Vet att det är en konstig begäran men jag vill få en uppfattning om hur "bra" slutsteg jag ska skaffa i pris menat sen inser jag att det finns fler faktorer

Hoppas det finns någon som nappar på detta.
Här delar jag med en länk där några diskuterar detta försteg
http://www.canuckaudiomart.com/forum/viewtopic.php?t=17098 så ni förstår min nyfikenhet...även om jag inser att smaken är som.....delad så undrar man hur "rätt" dessa människor har

Mvh
Marcus
Go to Top of Page

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2011/07/05 :  22:16:56  Show Profile Send gcs a Private Message
Hej du Cyberpunkare. Var bor du? Om du bor i Stockholm så kan vi nog ordna med en lyssning.
Go to Top of Page

Cyberpunkare
Member

218 Posts

Posted - 2011/07/05 :  22:52:51  Show Profile Send Cyberpunkare a Private Message
Hej Gcs, tack för ditt erbjudande.

Tyvärr bor jag i Östergötland närmare bestämt i Motala men det händer att jag har andra orsaker till att åka till huvudstaden så jag kanske kan kolla med dig vid dessa tillfällen och se om vi kan hitta en tid?

Mvh
Marcus
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000