HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Butikshyllan
 Sysselsättningsproblem
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Ingvar.Ahlberg
300.000-klubben, Semester på egen begäran

1969 Posts

Posted - 2011/04/16 :  19:05:41  Show Profile Send Ingvar.Ahlberg a Private Message
Då jag har på tok för lite att göra så har jag, som några av Er redan sett, fattat det väl genomtänkta beslutet att vara delaktig i ytterligare en verksamhet, nämnligen no frills audio.

Detta känns vettigt då mer än 90% av verksamheten i H.A.D är riktad mot pro-marknaden kan jag kanalisera hifiverksamheten denna andra väg i stället. Befintliga produkter från H.A.D kommer att fortätta leva och kundsupporten kommer att vara oförändrad.

En åsna skall ju helst ha två hötappar att irra mellan.

Det visar sig ganska snabbt när man tar sig vatten över huvudet, bland annat blir håret blött, det finns också gränser även för den mest befängde tidsoptimist, därför blir min roll i no-frills-audio begränsad till högtalarkonstruktion, men som sagt, man lär så länge man äter lever.

Ingvar

Ansvarig för och Designer bakom H.A.D Halland Audio Design.
Driver också The Vacuumed Cat co.

Edited by - Ingvar.Ahlberg on 2011/04/23 11:49:45

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2011/04/16 :  21:14:23  Show Profile Send gcs a Private Message
Ingvar är du redan färdig med konsolen till din skivspelare, Sony#180;n.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000