HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 För er som har koll på äldre integrerade
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Beat
Member

1505 Posts

Posted - 2010/09/26 :  20:54:56  Show Profile  Visit Beat's Homepage Send Beat a Private Message
Precis som namnet på tråden - jag behöver något som ska driva ett par koaxialer, 15", i verkstan. Bara det att jag vet inte alls vad som skulle vara bra att leta efter..

Tänkte mig att någon äldre integrerad med lite pulver för ca 500-1000 spänn plus en iPååddocka skulle bli bra där ute.

Något tips?

Om någon vill sälja så går det utmärkt förresten - Pm:a mig då!

/Pontus

Du når oss på Lazy Boy hær:

sales@lazyboyaudio.no

https://www.facebook.com/lazyboyaudio/

http://www.lazyboyaudio.no/

NtR
Member

680 Posts

Posted - 2010/09/27 :  10:53:57  Show Profile Send NtR a Private Message
Proton, vete sjutton vad modellen hette. Men billig var den i början på 90-talet, och lät bättre än alla japanerna och, tycker jag, Audiolab 8000 som var så poppis då. Protonstärkaren bör du kunna få billigt.

Nicke the Rocker
Go to Top of Page

bibl
100.000-klubben

987 Posts

Posted - 2010/09/27 :  11:01:39  Show Profile Send bibl a Private Message
Det är väl bara att kolla blocket, man kan ju gödsla med bättre begagnade stärkare. Speciellt om man börjar titta på hemmabiorecivers för dom verkar ju folk byta ut mest hela tiden och i verkstaden antar jag att det inte har så stor betydelse vad du driver med utan snarare är formulan desto mer integrerat i samma låda desto bättre.
Go to Top of Page

Sundström
Member

745 Posts

Posted - 2010/09/27 :  11:39:07  Show Profile Send Sundström a Private Message
Proton 520 var billig. Med riktigt riktigt bra riia-steg. Men knapparna på den modellen blev ofta knastriga.
Go to Top of Page

Fjonkalicious
Starting Member

22 Posts

Posted - 2010/09/27 :  21:50:53  Show Profile Send Fjonkalicious a Private Message
Beat, du har PM!

Mvh

Filip
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000