HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Thule Audio - CD 150 och IA150 - prisfrågan?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

perini
Starting Member

1 Posts

Posted - 2010/03/07 :  16:54:06  Show Profile Send perini a Private Message
Hej,

Jag håller på och ändrar lite i min set up och har två saker jag egentligen inte använder så mycket och därför funderar på att sälja. Det är en Thule Audio CD150 och IA150. Det var ett par år sedan jag köpte dom, och det känns inte som man ser så många ute till försäljning nu. Frågan är vad man skulle kunna få för dom?! Dom är i bra skick och har behandlats väl.

Så vad tror ni att man skulle kunna få för dessa?

Jag är ny på forumet, och hoppas det är okej att posta denna sortens fråga-priset-inlägg.

//P

opethic
Member

2890 Posts

Posted - 2010/03/07 :  17:27:06  Show Profile  Visit opethic's Homepage Send opethic a Private Message
Jag har själv haft en IA100 och jag var mycket nöjd med den.
Tyvärr så gick den sönder och att reparera den skulle gå loss på 3500 kr, det tyckte jag inte att den var värd!

Så kanske någonstans runt 1500 kr. per del???

Hårdrock på CD & vinyl, nytt och begagnat: http://voodoomusic.tictail.com/
www.facebook.com/BurningSkullRec
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2010/03/07 :  18:30:43  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message


Pris/kostnads-frågor brukar vi sköta på [url= "http://www.hififorum.nu/forum/forum.asp?FORUM_ID=1"]HiFi - Diskussion[/url], men om det handlar om försäljning så är ju "säljes" rätt ställe.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.65 sekunder. Snitz Forums 2000