HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Den nakna sanningen-Tips & ticks
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2009/12/22 :  20:09:38  Show Profile Send B-200 a Private Message
Tusan det var billigt Vox.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

iroise
Member

1753 Posts

Posted - 2010/01/03 :  14:50:45  Show Profile Send iroise a Private Message
Hur låter de nu med lite speltid hemma hos dig bakom sig och hur låter de i jämförelse med de andra och siist men inte minst är den sneda ljudbilden borta?
Go to Top of Page

Bestsound
Starting Member

17 Posts

Posted - 2010/01/06 :  00:25:47  Show Profile  Visit Bestsound's Homepage Send Bestsound a Private Message
Hallå

Det här är rent persoligt, jag har inget eget konto här på forumet iom att jag tillhör branchen, så jag använder företagets.

Jag har ett par sånna här hemma och jag tycker att de är otroligt charmiga burkar, men jag har lite uppgraderingsplaner på gång.

Tänkte för det första byta det interna kablaget mot Chord Odyssey och byta lite komponenter i delningsfiltret (samt att de skall lackas i pianorött).

Men jag blev lite nyfiken på vad det är för uppgraderingssatser ni snackar om och var man kan få tag på dem. Otroligt tacksam för en upplysning.

Till trådskaparen: Lycka till med din burkar, jag hoppas att du kommer trivas lika bra med dem som jag gör med mina. Jag kan däremot för lite om akustik för att kunna hjälpa dig.

MVH // Viktor Olsson
Best Sound AB

Odengatan 62
113 22 Stockholm
08 - 30 99 08
www.bestsound.se - info@bestsound.se
Öppettider:
Vardagar 11.00 - 18.00, Lördag 11.00 - 15.00

Edited by - Bestsound on 2010/01/06 01:40:23
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2010/01/06 :  09:35:55  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message

Viktor,
Bosse Hansson på rauna kan säkert hjälpa dig. Du hittar hans hemsida här, http://rauna.e-butik.se/, och hans forum här http://www.rauna.forum24.se/rauna.html


// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2010/01/06 :  10:01:31  Show Profile Send B-200 a Private Message
Det finns ett rauna forum där det finns ordentligt med information Bestsound. PMa bosse direkt så får du snabbt svar.

Iroise, det blir bättre och bättre för varje dag som går, har bytat högtalarkablar och fåtölj så det sker saker här. Vi får ta och fixa en lyssningsstund hos både dig och mig tycker jag.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000