HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Audio Pro Porto
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

divander
Member

1905 Posts

Posted - 2009/12/15 :  17:06:01  Show Profile Send divander a Private Message
Jag ska köpa en köksradio till min andra hälft i julklapp. Hon har tidigare visat att hon gillar Audio Pros Porto. När jag nu varit för att köpa en upptäckte jag att de har slutat med den modell som bara heter Porto. De har endast Porto Go samt Porto Delux. Jag vill absolut ha en med inbyggd radio, vilket inte Go-modellen har, och jag gillar inte alls den blanka krokodilyta som Deluxen har.

Vet någon en butik i Stockholm som har en svart (allra helst) Porto kvar i lager?

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2009/12/16 :  08:37:07  Show Profile Send Vox a Private Message
Någonstans har jag sett att Pro Porto reats ut, men tyvärr kommer jag inte ihåg var.

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

divander
Member

1905 Posts

Posted - 2009/12/16 :  16:19:27  Show Profile Send divander a Private Message
De verkar "rea" ut den överallt och de verkar ha haft samma reapris i över ett år. 995kr för den utan radio och 1995 för den med radio. Även den helt nya varianten "reas" ut.

Det kanske blir så att jag köper den billigare utan radio och köper till en radio till iPhonen. Men det bästa hade varit att hitta ett ex. av den gamla modellen.

Oops! I did it again
Go to Top of Page

gcs
Member

5273 Posts

Posted - 2009/12/16 :  16:35:40  Show Profile Send gcs a Private Message
Det är en snygg apparat men det är ju klart att man vill ha inbyggd radio. Men att betala 1000 spänn extra för en radio, det är vansinnigt.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000