Det där var faktiskt rätt så kul. Speciellt snubbarna runt omkring som snackar och inte tror sina ögon. Extremt var ordet. Skänker också viss självdistans till det där med moddning.
Framgick det om den hade pajjat ihop? Jag tycker kanske inte att det är så farligt det han hade gjort... men då är jag ju en av dom som gör sånt här....hehe. Fast att ha elektrolytbankar i en kabel långt bort?? Och bommullsisolering kring trådarna?? "Scheptisschk"
/esl
Innovare necesse est. Det är ännu häftigare utan baffel.
Det finns gränser. Jag tycker gränsen går där det börjar bli farligt. Det där ser rätt illa ut...
Sen har jag svårt att förstå vitsen med att hålla på så med en gitarrförstärkare som är tunad från fabriken för ett speciellt sound, kondingbanken kanske underdimensionerad med avsikt osv. Det är ju verkligen inte transparent ljud som eftersträvas. Men det är en annan sak.
Jag har pajjat ett antal CD spelare då jag inte har haft tillräckligt statiskt skydd... lite sura miner har det blivit när man Wimafierat och det låtit skiitbra och så isär igen och mera Wima och ny klocka, och så haksläpp! Sen på det igen och så har man kommit åt nån DAC med lite ESD... ajajaj
Innovare necesse est. Det är ännu häftigare utan baffel.
Jag har varit med om mycket värre än det här Det värsta tycker jag är när söndermoddade apparater säljs vidare på annons till en intet ont anande köpare. Sedan finns det många firmor som mer eller mindre uppmanar till att gå in i apparaterna och amatörmodda!