HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Förstärkare med hörlursuttag. Tipps?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mac
Member

286 Posts

Posted - 2009/10/02 :  17:50:40  Show Profile Send mac a Private Message
Hej

Jag håller på och letar ny förstärkare, eller förförstärkare. Idag har jag hemmabyggen där försteget är den svagaste länken. På effektsidan har jag ett slutsteg som är baserat på Hypex UCD180 moduler.... Är rätt nöjd med denna del så ett försteg räcker för att göra mig glad.

Så jag söker ett billigt försteg som har ett hyfsat hörlursuttag och gärna ballans justering. Pris 2-4000 beroende på vad jag får. Gärna begagnat.

Alternativt så byter jag ut både för och slutsteg mot en integrerad med samma önskemål om hörlur och ballans. Här kan jag tänka mig att lägga lite mer pengar, men helst inte över 6000 SEK. Jag behöver något med bra kraft. Kör HFLS-1 och de behöver enligt mig lite muskler för att må bra.

Så kom gärna med tipps.

NAD C162 är typ det enda jag kommit på själv. Vill ha fler alternativ så att jag kan fynda lättare

Ha det gott

/Marcus

Edited by - mac on 2009/10/05 18:30:12
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000