HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Trafiksäkerhetsklipp - ta det lugnt i trafiken!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

tian
200.000-klubben

1550 Posts

Posted - 2009/07/19 :  12:36:05  Show Profile Send tian a Private Message
http://www.youtube.com/watch?v=bKyhc9-_OV4

Man får en tankeställare

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2009/07/19 :  13:21:11  Show Profile Send guy gadbois a Private Message
Hua!

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

sopwith
Member

595 Posts

Posted - 2009/07/19 :  18:16:18  Show Profile Send sopwith a Private Message
Inte roligt, men heller inte konstigt, det är inte bara semester, det är semester för hjärnan, göra ingenting under en tid gör en oskärpt och loj bla i trafiken, jag körde Gråbovägen häromdan, kunde räkna in 4 mer eller mindre "onödiga" tillfällen då folk körde på marginalerna, bara under 3,5 mil ner till Göteborg, hem senare likaså 2 marginalkörningar..., håll er skärpa och undvik trubbel, please, det är mycket hifi kvar som skall köpas.
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2009/07/19 :  21:04:57  Show Profile Send B-200 a Private Message
körde 50 mil idag och de som kör absolut sämst är danskarna fanemig. Helt otroligt idag alltså, och de som tror att de har en sportbil och kör därutefter trots de har en volvo herrgårdsvagn.

Idag blev man mörkrädd. Fullt ösregn och folk körde runt 140 ändå på en helt regntäckt asfalt. Helt sjukt !

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

mushkot
Member

60 Posts

Posted - 2009/07/20 :  10:58:55  Show Profile Send mushkot a Private Message
Skåningarna är inte bättre dom heller, blev igår omkörd av en stor mitsubishi-pickup, där mötande trafik blev tvungna att kasta sig ut i väggrenen (som egentligen inte fanns, ganska smal väg) för att undvika kollision. Lustiga är att personen i fråga inte tjänade många sekunder på sitt vansinnesbeteende, men utsatte däremot ganska många andra för fara. Jag har INTE lust att frontalkrocka med någon så j-la hänsynslös och ego människa som fullkomligt skiter i andra och bara tänker att dom minsann ska fram ett par sekunder snabbare, speciellt inte med min flickvän och 11-månaders dotter i bilen. Förbannad är vad man blir! Och var är polisen? Klockar hastigheten på någon motorväg någonstans för att fylla sin kvot? Fram för mer civila bilar som plockar idioter i trafiken!
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2009/07/20 :  12:55:11  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Tänkvärd film !!!

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2009/07/20 :  19:25:13  Show Profile Send huzze a Private Message
Så lätt hänt är det. Vi är inte skapta för höga hastigheter, vi har inte de reflexerna.
Go to Top of Page

Lepra
Member

524 Posts

Posted - 2009/07/22 :  21:58:35  Show Profile Send Lepra a Private Message
Gripande o det får en att tänka till.

Jag o en arbetskamrat blev om blåsta av en liten låtsas porsche(boxster)då han inte hade tålamod att vänta utan drog med skrikande däck om på insidan av stolpen i korsningen vi stod. Fast han rullade i 30 bakom traktorn som klippte kanten lite längre fram... vi var bara tvungna att vinka till honom när vi låg bakom. Kan tilläggas att det var en snorvalp som tydligt precis fått/köpt den. Idiot!

Fast mc förare är värre.

Frozen Brains Tell No Tales
Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2009/07/22 :  22:33:28  Show Profile Send bearwik a Private Message
Det finns många idioter i trafiken, jag höll på att få fötterna överkörda av en dåre som tyckte att det var en bra idé att gena över trottoaren i ett gathörn, att det var folk i vägen var tydligen ointressant.

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000