Author |
Topic |
|
EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr
3091 Posts |
Posted - 2009/07/14 : 10:15:13
|
Jag är i behov att ringa till en persons föräldrar men jag vet inte vem de är, jag vet däremot vem sonen är men honom får jag heller inte tag på, verkar ha permanent avstängd mobiltelefon.
Finns det något sätt att ta reda på hans föräldrar så att jag kan kontakta dem så att de i in tur kan uppmana honom att ringa mig? |
/Jonas
|
|
mr. Triatic
Member
1476 Posts |
Posted - 2009/07/14 : 10:28:17
|
Vet du vad han heter i efternamn? och adressen? www.hitta.se - mata in hans efternamn och deras adress så får du upp alla med det efternamnet. |
Livet är för kort för mono |
|
|
EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr
3091 Posts |
Posted - 2009/07/14 : 10:41:28
|
Jo, jag har redan provat det men får inte upp någon vuxen som skulle kunna vara förälder med samma efternamn, dock en yngre bror (18) som inte heller förstår att man har en mobil för att ha den på (!).
Vet inte om de bor ensamma eller om de har en förälder med ett annat efternamn och en sökning på bara adressen som redan den skvallrar om att det är ett hyreshus ger inte helt förvånande hur-många-personer-som-helst
Skulle i och för sig kunna försöka få tag på någon i hans fotbollsklubb, om han fortfarande spelar, och på den vägen få tag på honom men det känns inte knas. |
/Jonas
|
|
|
Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben
6797 Posts |
|
BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben
3057 Posts |
Posted - 2009/07/14 : 14:57:14
|
Jag brukar leta personer mha birthday.se .. Vet inte om det hjälper i detta fallet iofs, men man kan söka på adress, ålder osv. |
Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar Min medlemstråd
|
|
|
EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr
3091 Posts |
Posted - 2009/07/14 : 17:16:54
|
Alla dessa webbsidor hjälper till att reda ut några saker, men no luck, får inte fram några andra än dem två och ingen svarar i telefonen, över en vecka nu och det börjar bli lite brådis
Tycker det borde finnas något sätt att få fram släktskap/föräldrar.
|
/Jonas
|
Edited by - EuphoniC on 2009/07/14 17:17:22 |
|
|
Kmj
Member
2870 Posts |
Posted - 2009/07/14 : 17:34:15
|
när jag behövde ha tag på en bekants farsa ringde jag folkbokföringen och efter lite lirkande fick jag tag på ett namn. Det hjälpte ju att berätta att jag tänkte bränna denna bekants samtliga barndomsminnen om jag inte fick tag på nån som kunde hämta dem ur dennes fd förråd. |
.....where the music comes to die. |
|
|
|
Topic |
|