Author |
Topic |
|
EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr
3091 Posts |
Posted - 2009/07/05 : 21:31:48
|
Jag skiter i om dem är bra, jag ska inte börja spela golf utan det är mest en sådan sommargrej där vi träffas och spelar några hål på typ en åker, gräsplan eller dylikt.
Jag har alltid lånat klubbor av andra deltagare men det är lite bökigt, hade varit trevligt om jag hade en järn-nåt (spelar ingen stor roll vilken, bollen åker i rätt riktning ändå) och en putt själv.
Har letat lite men det verkar inte gå köpa järn-klubbor utan att köpa ett helt set?
Jag vill förstås inte betala speciellt mycket, helt näst intill ingenting. Kan jag fortsätta drömma eller finns det något billigt att köpa?
Tänkte jag skulle kolla blocket, där måste det ju finnas massor (lokalt) men icke, man kanske inte säljer klubbor på blocket.
Tips? |
/Jonas
|
|
EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr
3091 Posts |
Posted - 2009/07/06 : 17:59:18
|
Hittade mig ett set för 300 kr
Nu blir det att tjyvträna lite innan "sommargrejen" blir av! |
/Jonas
|
|
|
Burmäster
Fd. Dan
2853 Posts |
Posted - 2009/07/06 : 19:43:06
|
synd....jag har tusentals lösklubber. Från 50,- styck för helt nya klubbor.... |
Artphotography |
|
|
EngelholmAudio
Member
8209 Posts |
Posted - 2009/07/06 : 21:41:29
|
Aj faan - jag har ett set här hemma inkl bag (inkl sågspån).
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
|
|
EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr
3091 Posts |
Posted - 2009/07/07 : 08:47:14
|
Kanske blir lite mer klubbor får se, svärfar var lite smått intresserad av ett set också.
EngelholmAudio: Inkl bag är ju bra, vad är det du har och vad vill du ha för det?
Burmäster: Tusentals för 50.- ??? Vad är det för klubbor?
PS, det var ju dumt att inte skriva något tidigare hehe |
/Jonas
|
|
|
Burmäster
Fd. Dan
2853 Posts |
Posted - 2009/07/07 : 09:44:02
|
Det är Wild Cat Golf. I princip finns allt vad man kan behöva. PM:a för mer info eller svar på specifika frågor. Kort kan jag säga att det är nya klubbor, t ex udda järn med grafitskaft 50,- st till dyraste Titaniumdrivers 500,- styck. Detta är UNDER inköpspris. |
Artphotography |
|
|
|
Topic |
|